شناسه خبر : 79184
یکشنبه 09 آذر 1399 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش دختر امام(ره) به شهادت شهید فخری زاده

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده، گفت: انتظار ملت ایران آن است که مسئولین سیاسی و امنیتی کشور نسبت به اقدامات تروریستی دشمن با پاسخ قدرتمند از عزت این ملت در عرصه های علمی و امنیتی صیانت کنند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ  بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ

ملتی که استقلال و سعادت را انتخاب کرده است هرگز از کید دشمنان در امان نیست. بی تردید اقتدار امروز ایران در عرصه های مختلف علمی و نظامی نتیجه مجاهدت بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده است. بر این اساس حذف این مجاهدان عرصه علم و استقلال یکی از مهترین اهداف دشمنان ملت ایران و در راس آن رژیم صهیونیستی است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین شهادت مهندس محسن فخری زاده را به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران تبریک و تسلیت گفته و تأکید دارد که پرچم افراشته این شهید بزرگوار همچنان در دستان همکاران و شاگردان مجاهدش افراشته خواهد ماند. انتظار ملت ایران آن است که مسئولین سیاسی و امنیتی کشور نسبت به اقدامات تروریستی دشمن با پاسخ قدرتمند از عزت این ملت در عرصه های علمی و امنیتی صیانت کنند.

اینستاگرام
با مطالعه متن لذت بردم وحقا که دختر مرید ومراد مایی دست مریزا
سلام خواهر بزرگوار و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین. اینجانب سرباز ایثارگر زمان حضرت امام هستم. غلامرضا نوروزی کد ایثارگری ۳۳۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ و شماره پرونده جانبازی ام ۸۰۹۰ در سازمان ایثارگران ارتش میباشد. دولت از یک طرف میگوید ما با تمام توان خدمات رسانی میکنیم. اما بنیاد شهید خدمات درمانی را انجام نمیدهد. در زمان جنگ گفتم ای امام بزرگوار ما همه سرباز توییم گوش به فرمان توییم. رفتم جنگ ۶ ماه دوره احتیاط و ۱۸ ماه وظیفه برای مدارگ اسناد هم در چهار عملیات با رژیم کفار صدام جنگید. در منطقه جنوب فکه از ناحیه گوش مجروح شدم. در ان زمان بفکر مدارک جمع کردن نبودم. و در زمانی که خدمت تمام شد در منطقه خرمشهر بهداری گردان ۱۴۱ لشکر ۲۱ حمزه امام حسین ذکر کرده در تقدیر نامه یا گواهی که پرده گوشم پاره شد. خواهر بزرگوار قانون در بنیاد شهید استان کرمانشاه بعلت بی انصافی برای ما سربازان امام وجود ندارد. گفتم بسم الله بگویید برای من سرباز امام پول مادی نمیخواهم. فقط با سند و اسناد پزشکی ارتش در دست دارم پذیرش و درمان کنید. متاسفانه در بنیاد شهید هیچکس به فکر ما نیست. به کی پناه ببرم برای درمان جراحت از صبح تا شب درد جراحت میکشم. مدارک صورت جلسه های ۱۲۰ قانون ارتش صورت جلسه احراز صورت جلسه سانحه و صورت جلسه شورای عالی پزشکی ۱۴ درصد جانبازی ارتش در دست دارم. در حالی که صد در صد گوش هایم را از دست دادم. در خواست از خانواده محترم امام رض دارم بنییاد شهید به حرف رییس جمهور گوش دهد و خدمات رسانی و پذیرش به من سرباز ایثارگر مسلمان و شیعه بدهد. و درمانم کند با این درد فراوان. با تشکر از بزرگواران و فرزندان راه امام و رهبر بزرگوار. درود خدا و ال بیت و رحمت برای رفتگان فاش نیوز جمهوری اسلامی. توجه به حق ما میکند با اسناد و مدارک. غلامرضا نوروزی سرباز ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس و امام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi