شناسه خبر : 79195
دوشنبه 10 آذر 1399 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده‌ای که لرزه به اندام افسر بعثی انداخت

چله عزت| رزمنده‌ای که به عشق امام خمینی(ره) لرزه به اندام افسر بعثی انداخت

بعد از فوت امام خمینی(ره) بعثی‌ها تا ۳ روز کاری نکردند که باعث ایجاد تشنج شود. رادیو را هم که همیشه موسیقی پخش می‌کرد خاموش کردند.

 در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سراغ بخشی از خاطرات رزمندگان رفته‌ایم تا با انتشار آن یاد و نام آنها را گرامی‌ بداریم و بتوانیم بخشی از سختی‌ها و مشکلات این عزیزان را برای نسل آینده نقل کنیم.

بعد از فوت امام خمینی(ره) بعثی‌ها تا 3 روز کاری نکردند که باعث ایجاد تشنج شود. رادیو را هم که همیشه موسیقی پخش می‌کرد خاموش کردند، اما بعد از سه روز دوباره رادیو شروع به پخش برنامه کرد و باعث آزار بچه‌ها شد.

یکی از بچه‌های دزفول به نام حسین بختیاری به مسئول آسایشگاه گفت: به افسر استخباراتی اردوگاه بگو اگر رادیو را خاموش نکند، من خودم به تنهایی تمام بلندگوهای اردوگاه را از کار می‌اندازم و می‌شکنم. تأکید هم کرده بود که بگو فلانی چنین حرفی زده است.

مسئول آسایشگاه‌ها هم در جلسه‌ای که مسئولین آسایشگاه با افسر استخباراتی و فرمانده اردوگاه داشتند به آنها گفته بود، یکی از اسرا قصد انجام چنین کاری را دارد. افسر بعثی هم او را احضار کرد و به او گفت: تو این حرف را زدی؟ ایشان هم گفته بود: بله.

او تهدید کرده بود که اگر تو این کار را بکنی من خودم دو دستت را با میخ به دیوار می‌کوبم. او هم در پاسخ گفته بود: حتماً این کار را بکن، چون من هرگز اجاره نمی‌دهم در ایام عزاداری رهبرم به او توهین شود و حتما‌ً این کار را خواهم کرد. افسر عراقی هم از شجاعت او ترسید و دستور داد بلندگوها را خاموش کنند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi