شناسه خبر : 79198
دوشنبه 10 آذر 1399 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سبک بالان خرامیدند و رفتند؛ مرا بیچاره نامیدند و رفتند

تصویر دفاع مقدس| سبک بالان خرامیدند و رفتند؛ مرا بیچاره نامیدند و رفتند

می‌طلبد ما میدان مبارزه را درک کرده و در این میدان همانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که چه بُکشیم و چه کشته شویم ما پیروزیم.

روزهای  8 سال دفاع مقدس سراسر خاطره است، خاطره‌هایی که بعضاً اشک را از چشم سرازیر می‌کند. روزهایی که مردان و زنان غیور با دست‌های خالی در برابر رژیم سفاکِ تا دندان مسلح بعث، ایستادگی کردند تا نگذارند غرور ملی و انقلاب اسلامی دچار خدشه شود. دستانی که هیچ‌گاه نمی‌توان آنها را از یاد برد.

 عکس‌ها می‌توانند بهترین نمایش‌دهنده، خاطرات باشند، خاطراتی که زبان از بازگو کردن آن عاجز است و قلم برای به تصویر کشیدن آن ناتوان. 8 سال دفاع مقدس سراسر حاصل اتفاقات خوش و ناخوش است؛ هرچند که ناخوشی‌های آن هم سراسر تجربه بود و رستگاری. به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد هر روز تصاویری از دفاع مقدس را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد تا لحظه‌ای خود را در آن صحنه نبرد تصور کنند و سختی‌های رزمندگان را یادآوری کنیم و بدانیم که چه کسانی با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا این درخت تنومند در اختیار ما باشد.

تصویر زیر برگرفته شده از کتاب عکاسان جنگ-علی فریدونی است که نشان می‌دهد نیروهای تعاون -امدادگران- در حال جابه‌جایی پیکر مطهر شهدا هستند.

انقلاب اسلامی برای ایجاد و ثبیث خود همواره در میدان مبارزه است؛ چه زمانی که رژیم بعث عراق با تجهیزات غربی و شرقی به مرزهای ما یورش آورد، چه الان که کوردلال صهیونیست اقدام به ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان ما می‌کنند. هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند، و آن جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است.

میدان جهاد و مبارزه برای حزب‌الله همیشه باز است، هرچند دشمن جرأت جنگ در میدان  ندارد اما دشمنی و قساوت خود را از ملت ایران فراموش نکرده است و همچنان به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهد. برای همین می‌طلبد ما میدان مبارزه را درک کنیم و در این میدان همانند رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که چه بُکشیم و چه کشته شویم ما پیروزیم.

دفاع مقدس , مناطق عملیاتی دفاع مقدس , شهید , شهید فخری زاده ,

عراق، شرق بصره، منطقه عملیاتی کربلای5 / دی ماه 1365

دفاع مقدس , مناطق عملیاتی دفاع مقدس , شهید , شهید فخری زاده ,

خوزستان، شمال چزابه منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی/ بهمن ماه 1360

نیروهای تعاون در حال شناسایی شهید

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi