شناسه خبر : 79227
سه شنبه 11 آذر 1399 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف پیکرهای مطهر شهدا در جزیره مجنون

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار فیلمی، از کشف تعدادی از پیکرهای مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص در منطقه جزیره مجنون جنوبی عراق خبر داد.

 

عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق، پس از وقفه‌ای 9 ماهه، با انتقال مجدد ادوات مهندسی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مجدداً آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار فیلمی، از کشف تعدادی از پیکر‌های مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص در منطقه جزیره مجنون جنوبی عراق در روز دوشنبه (۱۰ آذر) خبر داد.

کشف پیکرهای مطهر شهدا در جزیره مجنون جنوبی عراق+ فیلم

سردار «سید محمد باقرزاده» کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در توضیح تفحص پیکر‌های مطهر شهدا در این منطقه عراق، از کشف پیکر‌های مطهر ۲ شهید والامقام (تا لحظه‌ای که این فیلم تهیه شده است) خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون در تهران پیکر دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید «محسن فخری‌زاده» را به‌خاک می‌سپارند و ما نیز لحظاتی پیش به این شهید متوسل شدیم تا به ما کمک کند که دست خالی نباشیم.

وی افزود: در این‌جا ما سلام و درود، تسلیت و تبریک خود را به خانواده معظم شهید «فخری‌زاده» تقدیم می‌کنیم و بشارت می‌دهیم که ان‌شاءالله هرچه زودتر، آمران و عاملان شهادت مظلومانه این شهید به‌سزای اعمال‌شان برسند.

به گزارش دفاع‌پرس، پس از تهیه این فیلم و اعلام سردار باقرزاده مبنی بر کشف پیکر‌های مطهر ۲ شهید والامقام، پیکر مطهر یک شهید دیگر نیز کشف شد تا شمار شهدای تفحص شده در روز دوشبه (۱۰ آذر) به سه شهید برسد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi