شناسه خبر : 79288
یکشنبه 23 آذر 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه ای برای همگان، به یاد آن روزها

اکبر کاشانی حصاری -  باسلام ودرود خداوند برپیروان حق و حقیقت. بله اورژانس مادر باستون های آهنی و پلیت های فلزی و خروارها خاک رملی و چند سنگر در دل خاک که با گونی های پرازرمل وشن های روان روی هم چیده شده و سقف با تراوزس های چوبی کلفت، پلیت های فلزی و خروارها خاک و ماسه های رملی، برای استراحت راننده آمبولانس ها و امدادگران و کادر پزشکی.

همیشه باخودم خلوت می کنم؛ باخودم می گویم کی می شود آن صممیت و ازخودگذشتگی، ایثار و بی شیله پیله و صداقت و یکرنگی و بدور از زرق و برق دنیا و خودپرستی اما بدون جنگ و خونریزی دوباره دورهم جمع بشویم و بایاد شهدا و بنیان گذار انقلاب و بدون تکروی ها، برای ساختن این مرز و بوم، از جان مایه بگذاریم و به دنیا اثبات کنیم حقانیت اسلام واقعی را و بگوئیم ما ایرانی هستیم؛ عشق و ایمان به خدا درخون ما عجین شده است. نه مثل عده ای از اعراب ملخ‌خور در ظاهر مسلمان و نگهدار و نگهبان خانه خدا، اما در باطن دست دردستان دشمنان خدا و خلق خدا. ننگشان باد که یک سری از اعراب را هم زیر سوال بردند.

خدایا دیگر به خواب هم نخواهم دید آن همه صداقت و پاکی و یکرنگی و ایثار را. رزمنده ای که یک پای او قطع شده بود، ترکش تمام بدنش را مثل آبکش سوراخ سوراخ کرده بود، التماس می کرد که مرا همینجا چند روز نگه دارید تا زخم هایم بهتر شود و برگردم خط. آب که می توانم دست رزمنده ها بدهم. با این حرفها اشگ همه را در آورده بود.

خدایی آنها که بودند؟ فرشته هایی در لباس انسان. آخر مگر می شود اینهمه پاکی و صداقت را در وجود یک انسان دید. حالا با گذشت زمان داریم روی شیطان وشیطان‌صفتان را در وجود بعضی انسان‌نماها می بینیم. الله اکبر؛ برای برتر و بهتر زندگی کردن همنوع خودش را زیر پا لگدمال می کند تا به اوج خوشبختی برسد. اما به چه قیمتی؟! این اوج حیوان صفتی است.

من به عنوان یک برادر کوچک و خاک پای شما عزیران، نصیحت که نه، توصیه ای برای همگان دارم؛ در طول روز چند دقیقه ای با خود و خدای خودت خلوت کن و اعمال روزانه‌ی خود را مرور کن و قضاوت را صادقانه به وجدانت بسپار و راه درست را توشه‌ی فردای زندگیت کن. اگر همه ما این عمل را از ته دل انجام بدهیم وخود را گول نزنیم، بعد از مدتی عملکردمان را در جامعه به‌وضوع خواهیم دید ان‌شاالله. خوب برای من خوب، و برای دیگران هم خوب؛ و بد اگر برای من بد است؛ برای دیگران هم بد است. . دنیا فانی است وزودگذر. به امید آن روز!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi