شناسه خبر : 79292
سه شنبه 31 فروردين 1400 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه فکری کردید و نه سری زدید!

اکبر کاشانی حصاری - تشکر از زحمات شبانه روزی شما سروران و نورچشمی ما گمنامان دفاع مقدس. لااقل جای را بعنوان پناه گاه ودادسرای ومحرم راز پیدا کردیم. نمیدانم. واقعا هنوز مثل زمان ما که جوان بودیم. صافی وصداقت بین جوانان هست یانه.این هم با زرق و برق دنیا ازبین رفته است. از خداوند با چشمان گریان و التماس گویان می خواهم. مرا خاک پای شهدا قبول کند واز این دنیای زجرآور نجاتم دهد.

 من سه فرزند دارم .اولی دختر و دوتای دیگر پسر که یکی که بزرگتر است درحال حاضر بیست وهشت سال دارد و عوارض جنگ بر روی ان اثر گذاشته و ناراحتی خونی دارد ودارو ودرمان میشود. آن هم باقطره قطره از عرق شرم وخجالت پدرش؟؟؟؟

 و دیگری که دوسال است خدمت سربازیش تمام شده و درحال حاضر درخدمت بیکاری جامعه از هم گسسته و آقازاده پرور و رده بالا نشینان شده. بعضی وقتها از من می پرسد. بابا چه کار میکنی. میگویم دعا برای شما جوانان وزحمت کشان شما جوانان و طلب بخشش از خدای خودم که اینگونه عذابم میدهد.

 خدمت شما عزیزان گفته بودم. من به خاطر فقر مادی وفشار زندگی وبی سرپناهی. حدود ده سال است که کانون گرم زندگی ام از هم پاشیده شده. واین درد بز رگترین دردوعذاب من است که تا قیام قیامت مرا شرمنده اهل واعیالم کرده وخودم را سربار دیگران.

از خدا میخواهم زودتر نجاتم دهد. وقتی سرم را بالا میاورم. جز شرمندگی. چیز دیگری اطراف خود نمیبینم.در ای فکرم که چطور بعد از سه دهه از گذشت جنگ مسئولین. یاد ما زیرخاکی ها افتاده اند و تازه لقب معسر وگدا به ما داده اند. شرمشان باد که این شیر مردان جنگ را اینگونه خطاب میکنند.

 من حقیر وخاک پای این عزیزان این سوال رادارم .کدام یک از شما مسئولین طی این سه دهه درب خانه این نورچشمی های دفاع مقدس را زده اید و پرسیدید درد و مشکل شما چیست؟ آیا زنده هستید یامرده؟ چقدر نزد خانواده خودتان شرمنده هستید... و آن دوردست نشستید و با آن حقوق های آنچنانی. ما را اینگونه خطاب می کنید. که با یک دهم حقوق شما من و امثال من می توانستیم زندگی و کانون گرم خانواده را گرم کنیم. حالا پیش خودتان می گوید. دارید ماهی یک ملیون تومان حقوق می گیرید.

بله مرغ راهم کیلوی سی و هفت هزارتومان باید بخریم. مرغ کیلویی سه ریال شده سی هفت هزار تومان .پول سه تا گوسفند آن زمان بگذریم.

روی حرفم به شما مسئولین است حرکت کند خودتان را تندتر کنید تا دیرتر از این نشده .قیامتی هم در راه است .طی خط باز به هم می رسیم. آخه زمین را خدا گرد و دوار آفریده.حق یار و یاور یاران صدیق خدا پرست.

ممنون از زحمات شما عزیزان. این زخم کهنه دردهای دردمن و امثال من راشما تیغ زدید.

پس جوابگو باشید. یاحق.

اینستاگرام

...
نه فکری کردید و نه سری زدید!

.
نه ؛
سر را که نمی زنند .

همین روزها
شاید
گردن را بزنند ؟!
...
ضمن عرض سلام به حضور دوستان شبکه
برادر مرتضی خاکپور سلام علیکم
ما مردیم از این همه مشکل ولی ازشما خواهشی دارم اینکه جنابعالی شاید شناخته شده ای و شاید شبکه فاشنیوز
درخواست شما را را راحتر قبول کنند
از شما خواهش میکنیم از دوسان شبکه بخواهید که پیگیری کنند حقوق رزمندگان معسر را
این همه دروغ چرا
ظاهرا رئسا ی مجلس میخوان کاندید ریاست جمهورم بشن ......ماشاالله
ضمن سلام وخسته نباشید بحضور عزیزان فاشنوز ودوستان
بنده برای اجاره خانه نیاز به پول دارم
لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم از تحصیلات رزمندگان معسر استفاده کنم
سلام دوستان شبکه وعزیزان رزمنده
از شبکه زحمتکش فاش نیوز درخواست داریم زمین ومسکن رزمندگان معسر راپیگیری و گزارش کنند
ایا ما که برای این کشور از جان گذشته ایم باید بریم از کشورهای همسایه در خواست زمین ومسکن بکنیم
در صورتیکه عامل همه گرفتاری ما مسئولان زیاده خواه ازدین برگشته وخود فروش است ‌کهمه ثروت کشور را به گروگان گرفته اند
این مسئولان نه سیر میخورند ...نه پیر م میشوند نه باز نشست میشن خداوند عالم برساند روزی راکه ازاین همهدزدی وثوت گریزان بشیداشاالله اه فقرا دامگیرتان شود
سلام دوستان رزمنده بلاخره بعد از چندین سال کمک معیشت شد 2200000 دست اقای امیرابادی ریس فراکسیون ایثارگران ونماینده قم واقای نوروزی نماینده بهارستان ورباط کریم وهمچنین اقای ملایی واقای قنبری عزیزمدیران کمپین رزمندگان وجانبازان زیر25درصدها درد نکند چون تواین مدت خیلی تلاش کردند درود برشما هزاران درود
از روزی که خودرا دیدم وچند سالم بود انقلاب شد در بسج مدرسه درجهاد ودرجبهه وبه قولی در هر وضعیتی در خدمت انقلاب به رهبری امام خمینی وامام خامنه ای نه تنها بنده بسیاری دیگر و تعدادی هم بودندند که ساز مخالف میزدند ما مجروح شدیم جان دادیم زندگی دادیم ولی مخالفان ثروت جمع کردند
ام امروز انها کشور را باکل ثروتش در اختیار دارند وما شدیم معسر اجازه استخدام بما ندادن خوردن وبردن ولی ما شدیم معسر مستاجر و آواره والان هم همان مخالفان دنیار را برما تنگ کردن که دیگر نمیتوانیم خانه اجاره کنیم وداریم ازدم در این سرانه پیری زندگیمان پاشیده میشود
با این اوضاع راهی نیست وکسی مارا کمک نمیکند
ازشبکه فاش نیوز درخواست داریم تمنا میکنیم که صدای ما رابرسان
بسیار تشکر میکنیم ازشم
باسلام وخسته نباشید..خدمت سروران گرامی وعزیزان زحمت کش.زحمتی دارم برای شما بزرگواران سایت فاش نیوز.من هرچه نوشتم گویا نه کسی دید ونه کسی پرسید.چرا ما همه زحمتمان روی دوش دولت باشد .اقا در هر شهرستانی الویت بر کسانی که مثل من دربدرند.وسرپناهی ندارند به هر نفر صد متر زمین وشهرداری هم کارهای خداماتی اولیه زمین را ازجمله خیابان بندی وجدول گذاری واب وبرق ووگاز ودیگر زیر سازی های اولیش را انجام دهد وبنیاد مرحله به مرحله مصالح دولتی خالی کندوصاحب هر زمین هم خودش کمک وناظر کار باشد.به نظر این حقیر زودتر سرا سامان میگیریم.والله اگر با این وضعیت فعلی تانوبت به ما رسد. ما ده کفن را هم پوسانده ایم.وام ندهد مصالح خالی کند واز حقوق بخور ونمیرمان کم کنند .دراین ایران به این وسعت صد متر زمین برای گذران وابرروداری ما نیست اما اقازاده ها کوه وجنگل را می شکافند وابر سازه های لاکچری ده اتاق خواب میسازندخداوندا توخودت ناظر بر فاصله طبقاتی که عده ای از خدا بی خبرها در جامع اسللامی برپا کردند..پیش خودم گفتم این دم اخری یک بار دیگر افرادد خانواده را دور هم جمع میکننم ودر کنار انان جان به جان افرین تقدیم می کنم .تا خدا چه خواهد.خدا بز رگه یا حق .خداوند به صالحین عمر با عزت عطا فرماید.ان شاالله امین .التماس دعا در این ایام شبهای قدر از تک تک بزرگواران را داررم..یاحق وحقیقت.حضرت حق یارتان.باشد.
باسلام خدمت تمامی بزرگان وهمرزمان دفاع مقدس
دردرا از هرطرف که بنویسید درد است .گفتن حرف حق هم افشای درد است .پاس دادن یک اداره وکم توجهی بنیادجانبازان از کرج به ورامین وبلعکس .برای جابجای یک پرونده از ورامین به کرج چندین بار باید وچند ماه باید دوید ان هم دراین زمان کامپیوتر واینترنت وبروز شدن ادارات.فقط شعار نباشد.در عمل اثبات کنید.رهبر عزیزمان فرموداست بروکلاسی ونامه نگاری را کم کنید.وکار گشای مردم باشید.کم که نشده بلکه سیستم الکترونیک هم شده دردی بر دردهای دیگر..امروز که مدعی هستیم بروز هستیم این حال و وضع ماست.حالا توقع از چه وکی داریم که پرونده مجروهیت زمان جنک را برایمان که سی سال میگذر پیدا کنند .من با هزار دوندگی ونامه نگاری .تشکیل پرونده دادم. در بنیاد ورامین .نامه معرفی به بیمارستان دارم .اما برای جابجای پرونده از ورامین به کرج .در کامپیوتر شماره ثبتی ندارم . نامه تحت پوشش از بنیاد دارم .اما شماره ثبتی وحمایتی از بنیاد نه..درد را به چه کسی باید بگم . من وامثال من اگر دنبال مادیات بودیم این شهر حال فعلی را نداشتیم.دیگر خسته تر از انم که بخواهم دنبال رو مال دنیا باشم .درد را مینویسم .چون درد جامعه است .درمانگرانش رفع عیب ونقص ومشکل کنند.حالا من وامثال من بعد از خدا پناه گاهمان همین سایت ااست که شده ناجی وپیام رسان ما .نه سواد داشتن وبروز اموزش گوشیای امروزی را داریم ونه بلد راه کار دیگری هستیم .ونه قدرت دویدن روزهای جوانی را.با دست لرزان وچشمان کم سو برای نوشتن از دردمان ساعتها با کوشی کلنجار میروم تا تایپ کنم کلمات وحرف دلم را..واین عزیزان زحمت کش سایت خودشان میبیند.جملات وکلمات از هم گسیخته من را.وگاهی دست به دامن این بزرگان شده ومیگویم شما وکیل گفتن درد من وامثال ما باش . وپیگیر ورفع عیب ونقص مشگل مراجعین در اداره ودوایر دولتی باش برای دادن خدمات صحیح ودرست به مرددم.اگر کسی مشگل را عنوان کند ورفع نقص شود چه برای خودش وچه اافراد دیگر جامعه .نشان از ان دارد که دلش میسوزد برای وطن ومردم در این وضعیت اقتصادی.ومیخواهد رفع عیب وراهگشای شود از طرف مسولین. باشد تا ببینیم در اینده نه چندان دور.انشاالله.خداوند حافظ خوبان وپاکان بوده وهست.ودنیا هنوز هم بر سر خوبان میچرخد.حضرت حق نگهدارتان در راه پیشرفت انسان وانسانیت .یاحق وحقیقت. یا علی مدد.
باسلام ودرودبیکران بر همه زحمت کشان که شبانه روز زحمت کشیدند وحق وحقوق از دست رفته مارا ازاین دولت تدبیر وامید گرفته .هرچند گرانی وبی ثباتی بازار ی که به گفته رییس جمهور شب خوابید وصبح که بلند شده دیده همه چیز ده برابر شده وچنان به ریش ملت میخندید.که گوی او هیچ نقشی در این مورد ندارد.دست همه زحمت کشان ودلسوزان درد نکند...باز پشت سر خود را نگاه کنید.ببینید .چه سفره های. ننان خالی هم بهر خوردن ندارند.شرم وننگ بر کسانی که این ملت نجیب را اینگونه عذاب میدهند.فقط دعا کنیم صاحب مملکت را برساند امین .
چه کسی درد اشنا است ...بادرد ما نه بازی کند.....نه نیشتر برزخم کهنه زند....مگر جنایت کرده ام....که گامی برای دفاع از دین وناموس .....دروطن ندادیم ذره خاک به دشمن ازوطن.... گذشتیم..زجان شیرین خودمردانه وبا وقار......مگر وقت رفتن صد صدها رانشکستیم دروطن.....وجودوبودنم ذره ذره از خاک وطن.....نه بودیم داعشی دروطن......باعقایدپوچ وواحی قدم برعرصه ......نبرد گذاریم زوجدان ودین هیچ ندانیم........ما همه پیروان ال علی ع بوده ایم.......ما درس شهادت وجانبازی را......از مکتب سالارشهیدان به ارث برده ایم.......نترسیم ازگفتن حرف حق.....اگر حق خود دانیم چه باک از گذشتن......زجان شیرین که هیچ چشم برخانواده......وعزیزان بادادن جان به جانان بسته ایم.....تمام حرف من بر عدالت ومردان عادل است......مگر خواستن حق وبودن جرم است در زندگی.....مگرمکتب اسلام ومسلمین چنین درس داده از زندگی........خدای که خلق کرده من وتورا.......سرشته اراب وخاک گل مارا ......انسان باشیم ودرتکامل انسانیت........قدم بر حق دگر کی گذاشت نامش را ادم.......ادم کسی است که بوی ادمیت دهد ......نه بهر بودنش گردن ادم زند.......اگر گرفتی حرف این حقیر.......پس بدانید نیستیم نی توخالی .....بهر بودن اب زلجنزار خورده باشیم......درکدام کتاب امده درس اینگونه از رشادت.......کنی جانبازی ورشادت زنی گردن دشمن تجاوز.......زدین وناموس وخاک دفاع از وطن......حقیرانی پا پیش گذارند ......ندانسته های خود را کنند قانون زنند .......همچو پتکی بر سرت .......که مردانگی وگذشتنن زجان.......دردفاع از شرف جوابش این باشد ......ای حقیرتو برگرد واصل خود را ببین ........رسیدی توبر اموال بیت المال که گوی ارث پدر بوده ..........میخوری ومیدهی ومیسپاری بی حساب........مگر سقف این مملکت شده پوشالی ومرده اند......مردان حقگو وحق طلب .....یا که چشمان خود را بسته اند.....که دشمن در خانه رخنه کرده است......گر نجنبین ودرسی به اوما ندیم.........زرفتار به ظاهز خوب خود ......پشت پرده چه تبسم ها کنذ .......تیشع بر ریشه اسلام ناب محمد ص زند........‌نشستیم گوشه ای وکار را بر دیگری واگذارکرده ایم........نیستیم اهل کوفه که پشت برعلی وال او کنیم...........عهدشکن نیستیم وزعهدی که از اول با ولایت .......ان امام برخق وسالار شهیدان بسته ایم........خالق یکتا داده عقل سلیم.دفاع از حکم انسانیت کنیم......ما با هم سختی ها وکمبود های اول انقلاب ودر دفاع........مگر ضعف بر دشمن داده ایم ......بسته بودیم سر بند از نام نیکان دین خدا.......شهادت را پیشه خودکرده ایم .....شدیم تیکه تیکه در سنگر ودفاع‌.‌..‌.‌چه پاکانی ما از دست داده ایم.....‌نباشد جواب این خونهای در این سرزمین.........که ناموس ودین وخاک بر دشمن دهیم.......نظارت گر بر حق وحقیقت شویم ......مرگ حق است از چه خار مردن شویم .....‌دست در دست دهیم در دفاع از این سرزمین......خدا داده عقل وتوان برتری که سازیم.......دشمن وجود راکه شیطان نفس هست برکنیم.......ثمره ان توان رزمی بین دو ارتش پرتوان ........میشود موشک وببند زبان زور حاکمان غصب این سرزمین.....انگونه که بهر خود خواهیم.....با عشق رواداریم بر هم نو چون برادری وبرابری ..........گر چنین نباشد ظلم دشمن وخودی ......پا برون نگذارد در این خاک وایران عزیز.......حق گفتنش حق است وحق ستیزی هم حق ......حق یارتان ایمردان حق.
باسلام وقبولی طاعات وروزه عید پیروزی وپیروی از دین خدا باشد جایگاه بهتری وبالاتری درادامه دین برحق خدا.ای بزرگواران زحمت کش سایت .مرحم گذار زخم کهنه سربازان امام ره درس در مکتب عشق وشهادت را داد برما از درس امام وساالار شهیدان برما شما که دستتان باز تر وروانتر است نسبت به ما دردها که گفته میشود درد است وکمبودها ...این شما عزیزان هستید .که تفکیک دردها کنید ورسانید برمسولش وپیگیر درد باشید ومرحم واقعی شوید بر
زخم ودردها .اگر چه صدها بار گفنه وباز گو کنید برانان .درد به وقتش درمان نشود .یا میکشد ویا چرکین وفراگیر شود در اجتماع .شما نوک ان پیکان رهاشده هستید از کمان ...که حرفها را تحلیل کنید وزنید بر هدف....شما هم کشنده هستید.درکار ومحرم زخم درد مندان.....بعد از خدا چشم وامید ما دست شماست ...نوشتن درد از هرطرف درد است دردهای تکراری ونوشتن ان بازم درد است .بردردمندان.این شما هستید که رسانید دردها را بر اهل دل ودکتر درد وبگیرید از او جواب ونخسه دوای درد.ممنونم از زحمات شما عزیزان .من قصد جسارت ندارم بر شما .این سایت برادری وبرابری محرم دلها است برما .ما قلبان ارادتمندیم .پیگیری ورفع درد خود درمانی است بر ما .ما ایستاده ایم وحاضر به فرمانیم در راه حق وحقیت .جز خدا ترسی نداریم از کسی .یاحق وحقیقت در راه خدا .حضرت حق پشتیبان شماست.علی یارویاورتان ایمردان خسته گی نا پذیر راه خدا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi