شناسه خبر : 79293
شنبه 15 آذر 1399 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز بعد از قطعنامه

ش ش -  سلام سه دلیلی که پذیرفتن حضور در جبهه بعد از قطعنامه را قانونی می کند به نظر اینجانب به شرح ذیل می باشد:

‍۱. اعزام نیروهای رزمنده طبق فرمان حضرت امام (پیام مورخه ۶۷/۴/۳۱ و پیام بعدی ایشان بوده که در آن شرایط حمله دشمن و منافقین به کشور اسلامی اعلام نمودند) این نقطه حیاتی کفر و اسلام است یعنی نقطه شکست و پیروزی اسلام و کفر است و باید متر به متر جنگید...و هیچ چیز از هیچکس پذیرفته نیست.

براساس این پیام سپاه و بسیج فراخوانی کرد و بسیجیان اعزام شدند. بنده نیز از ۶۷/۵/۵ لغایت ۶۷/۶/۱۳ در منطقه حضور داشتم.

۲. چرا حتی بعد از قبول آتش‌بس توسط کشور ما، دشمن و منافقین حمله کردند؟ پس دشمن احساس امنیت کرد و حمله کرد. لذا ما بد کار کردیم که اعزام شدیم طبق پیام امام؟

۳. اگر حضور بسیجیان در منطقه نبود آیا صدام و منافقین تا تهران نمی آمدند و تهران را تصرف نمی کردند و...؟

۴. و لذا این ظلم و تضییع حقوق بسیجیان است که ما را تا اواسط شهریور به لحاظ شرایط منطقه‌ی غرب نگه‌داشتند ولی حالا قبول ندارند.

لطفا از سوی مسئولین مربوطه نسبت به خواسته‌ی تجدید نظر تا مراتب اعطای امتیازات رزمندگی برای کارکنان و فرزندان لحاظ گردد.

 

اینستاگرام
متاسفانه این تضیع حق گویا فقط به رزمندگان بسیجی شامل می شود. چرا که تا سال 1397 مدت جبهه بسیجیان بعد از قطعنامه در مناطق عملیاتی جزو سوابق جبهه محسوب و در گواهی جبهه قید می گردید. ولی از سال 1398 طی دستوری از ستاد کل نیروهای مسلح این سابقه دیگر در گواهی جبهه رزمندگان بسیجی قید نمی شود و فقط برای کادر رسمی و وظیفه محسوب می شود.واقعا سوال اینجاست اگر سابقه جبهه نمی باشد پس چرا فراخوان برای اعزام بسیجیان زده شد؟
با سلام معذرت یه موقع تیم استقلال به اسلامشهر امده بود و یه بازی افتخاری با تیم فوتبال اسلام شهر داشت . طرفداران تیم اسلام شهر از شیر سماور تا ... به استقلال و قعله نوعی هدیه می دادند مسئول تربیت بدنی اسلامشهر اقای ازاد جلو رفت و از قعله نویی بابت فحش ها عذر خواهی کرد . اقای قعله نویی در کمال ارمش گفت : اینها همشون همینطوری هستد.
تو مملکت ما همه تا وقتی باهات کار دارند می شه جانباز و خانواده تاج سر و....والا ..
لااقل خودتون بخونید بدید ساقی هم بخونه حال کنه
با سلام و درود خدمت تمام رزمندگان اسلام
سوال بنده این است تاریخ ۱۳۷۲/۶/۱۲ عملیات کرال ۳تیپ شهید شد
در عملیات کرال صدام به کویت حمله کرده بود و ایران بهترین فرست بود تا انتقام بگیرد درحالی که منافقین از مسئله با خبر شده بودند و ایران ۱۰کیلو متر وارد خاک عراق شد به یک باره آتش سختی از طرف منافقین بر سر بچه ها ریخته شد ۳تیپ شهید و مجروح شدند و عقب نشینی کردند حال تکلیف این عملیات با قانون بعد از قعطنامه ۵۹۸ چه می‌شود ما که مجروح بعد قعطنامه۵۹۸ هستیم چرا هیچ فکری برای ما نمی کنند همه موارد ماده ۳۸ به ما می‌خورد فقط چون بعد قعطنامه۵۹۸ هستیم می‌گویند شما تبصره یک هستید لطفا فکری به حال ما کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi