شناسه خبر : 79314
چهارشنبه 17 دي 1399 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای نوبخت قانون اعاده بکارورزمندگان معسررا دریابید

عاشقان ولایت - سلام ضمن نثار فاتحه و صلوات بر شهدا و امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمربا عزت برای مقام معظم رهبری.

۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد، در طول دوران دفاع مقدس افراد زیادی به صورت وظیفه و داوطلبانه از یگان های (ارتش، سپاه پاسداران، بسیج، جهادسازندگی، ژاندامری، کمیته، صدا و سیما و وزرات کار) به جبهه های حق علیه باطل عازم شدند.

افراد زیادی به مقام شهادت نائل و تعداد کثیری نیز جانباز شدند. در اوایل جنگ کسی مفهوم جانباز بالای ۲۵ و زیر ۲۵ را نمی دانست، کسی هم به این چیزها اهمیت نمی داد زیرا هدف یکسان بود.

اما سال ها بعد از پایان جنگ، از شما می پرسم رزمنده ای که به جبهه رفته بود تقصیرش چیست که مصدوم نشده و از امتیازات محروم شده است؟ تقصیر جانباز زیر ۲۵ چیست که در اوایل تشکیل کمیسیون، درصدی که گرفته می داند که کمتر از آسیب وارد شده است، ولی پیگیر نشده است؟

چرا در قانون اعاده بکار  فقط لیسانس را شرط گذاشتند، آیا مایه افتخاری برای جانبازان است، و چه لزومی به داشتن لیسانس وجود دارد که مدت زمان خدمت را ۳۵ سال کنند؟ چرا ساتا حقوش کم است، مگر در قانون کمترین حقوق دولت برای رزمندگان معسر تصویب نشده است؟

آقای نوبخت خطابم به شماست، بیایید مشکلات مندرج را حل و فصل کنید، تا این عزیزان در ایام کهولت دعا گوی جنابعالی شوند و در اواخر دولت بگویند آقای نوبخت به ایثارگران خدمت کرد!

 

اینستاگرام
سلام تقاضاداریم رزمندگان معسرحمایت کنندازمیهن دفاع کردندهمرزم شهدابودند
سلام بر هم‌رزمان ..مسؤلین وقت ..یک سوال ..رزمندگان پایه صدور ایثارگرانند..نمی‌خواهید بدانید ..حق این است که دلاورمردان مرد ...در عسرت باشند؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi