شناسه خبر : 79318
یکشنبه 23 آذر 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بیمه دی بد نگذره!

سعید -  چند نفر آن بالا هستند که الحمدلله هیچ مشکلی ندارند! اصلاً آنها تعیین می کنند که بنیاد با کدام شرکت بیمه قرار داد ببندد.

ایثارگر کیلو چند!؟ به هیج وجه مشکلات درمانی ایثارگران برایشان اهمیت ندارد. بیمه دی برای خودش بنیاد است!

فقط این شرکت رشد کند و مابقی قضایا مهم نیست. معلوم نیست تا کی باید زالوصفتان را تحمل کنیم! مگه بیمه ایران چه مشکلی داشت؟ دولتی نبود که بود، با اکثریت مراکز درمانی و پزشکان و داروخانه ها قرارداد نداشت که داشت؛ که شماها تصمیم گرفتید شرکت خودتان را به ایثارگران بیچاره بیندازید؟

 تا یک مدتی برای یک یا دو روز در هفته، نماینده‌ی بیمه دی در بنیاد شهرستان مستقر می‌شد و مدارک را تحویل می گرفت ولی از سال گذشته در این دوران وانفسا و کرونایی، ایثارگران باید مدارک پزشکی خودشان را به دفاتر پیشخوان منتخب و طرف قرارداد ببرند و برای برخی تصاویر مورد نیاز هزینه کنند و تحویل دهند. 

اینستاگرام
سلام این بیمه دی یه پارتی بزرگ اون بالا داره این همه خانواده شهدا جانبازان همه و همه داد زدن این بیمه را نمیخواهیم به گوش آقایان نرفت که نرفت خدا میداند چه چیزی پشت این هست آقا کل ایران داد زدن ما بیمه دی را نمیخواه انگار مسولین بنیاد گوش نداشتن خیلی خنده دار بود اونوقت میگفتن بدهکار هستیم امروز ببینی چه میگویند خدا وکلی خداوند ما را به راه راست هدایت کند از دست این انسان دو پا از بهشت که آواره کرد حالا ببینیم از کره زمین به کجا پرکنند از دست این آدمها واسلام
این بیمه محترم: با نقض قانون خدمات صددرصدی رایگان مصوب مجلس برای ایثارگران:
در شهر ما ملایر: اولا با دو پزشک بیشتر قرار داد ندارد و فقط با اورژانس و درمانگاه ها قرار داد بسته،تازه سند هزینه ویزیت و یا هر نوع خدماتی که تحویل میدیم از مبلغ کم می کنند و برای من سواله که آیا مثلا سونوگرافی که ۲۰۰ هزار می گیره زیاد میگیره یا بیمه دی سر خود ۷۰ هزارش رو کم میکنه.
دوما: هر روز بسیاری از داروها از بیمه خارج میکنه، قرص آهن ایرانی امروز داروخانه میگه ۸۷ هزار تفاوت قیمت باید پرداخت کنی!!!
.اما از حق نگذریم امسال یه تعداد بیشتری داروخانه قرار داد بستند که این ظلم در حق دو داروخانه ای است که پارسال وقتی همه لغو قرار داد کردند این دو بزرگوار با تمام مشکلاتی که داشتند یکبار ایثارگران را جواب نکردند....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi