شناسه خبر : 79319
شنبه 15 آذر 1399 , 19:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر همسرم نبود!

همسر جانباز 70 درصد به به بالا - همسران جانبازان مخصوصاً 70 درصد ها، با صبر و تحمل و فداکاری های بی شائبه، علاوه بر کارهای خانه باید برای تهیه داروهای جانباز که چندین ساله با مشکل روبرو شده ایم با بیمه دی و نبود داروها و تایید بیمه دی و غیره و...

رسیدگی به وضع روحی و جسمی داغون جانباز که طی سالیان متمادی رو به افزایش هم گذاشته مشکلات فرزندان، که در هر خانواده جانبازان رو به افزایش گذاشته و آنها هم دچار افت تحصیلی یا ترک تحصیل و سر خوردگی و اعصاب داغون و محیط  زندگی جانباز اعصاب و روان که روی همه زندگی همسر ان جانباز تاثیرات سویی میگذارد.

از طرفی خود همسران هم پا به سن گذاشته اند و مشکلات جسمی و روانی پیدا کرده اند. چشم هاشون ضعیف شده، برای یک همسر جانباز جز این اسم چی در نظر گرفیتید.

جانباز گاهی با گریه میگوید این همسرم نبود کی به این همه امورات زندگی من و فرزندانم می رسید. او که از جانبازان بنام هست و فدا کاریهای زیادی در جبهه ها انجام داده و حالا در خانه بستری می باشد و همیشه با داروهای گوناگون از اتروفی مغزی و داروی خاص و انسولین و داروی ریه و اعصاب و روان و غیره مصرف میکنه.

البته تمامی این کارها و وضع او روی کل خانواده تاثیر گذاشته و بر دوش یه خانم افتاده چی بگم که بعضی ها فکر میکنن داستانه. نه اینها فقط بخش کوچکی از مشکلات بی حد ما همسران جانباز می باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi