شناسه خبر : 79320
یکشنبه 23 آذر 1399 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق ما را قلع و قمع نکنید!

مرتضی مطهری - تقاضای استمداد و یاری دارم. عنایت فرمایید با صدور رای ۲۳۹۷ دیوان عدالت همچون قیچی به قلع و قمع جان رزمنده ایثارگر افتادند ولی بر اثر فشارهای جانبی و افکار عمومی بالاخره منجر به واقع اندیشی و نهایتاً با صدور رای ۲۵۷ شرایط به‌مانند قبل بازگشت شد!

ولی باز هم در شعب تجدید نظر و عوامل ماده ۷۹ همان کاری که منظورشان در رای ۲۳۹۷ بود، حقوق رزمندگان را یکی‌یکی قلع و قمع می‌کنند، انگار هیچ کس نظاره‌گر این آسیب‌رسانی به پیکر دلسوزان و ایثارگران نیست! و انگار فقط بودجه برای ما ایثارگران و رزمنده‌ها کسر بودجه بوده!

آیا ما فرزند این سرزمین نیستیم؟ آیا ما ایثارگر و رزمنده با بیش از ۲۴ ماه حضور و مشارکت در چندین عملیات سراسری آن هم در بدترین شرایط جوی ارتفاعات کله قندی و دشت های تپه‌ی ماهور با ارتفاع بیش از یک‌ونیم متر برف نیستیم؟ به‌علاوه که ناامنی خود منطقه عملیاتی که گاه‌ها باعث مرگ‌ومیر و خودکشی برخی افراد می‌گردید.

آری قضات فهیم دیوان عدالت به آرای ناقض‌شان حق‌مان را کف دستمان گذاشتند. دیگر با این حساب از غیر دوست چه انتظار کشیم! حضرات سه قوه به دادمان برسید.

متشکرم

اینستاگرام
سلام وای وای وای خدا یا این چه کاری است با ایثارگران میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi