شناسه خبر : 79321
سه شنبه 16 دي 1399 , 08:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مصوبات مناسب آن دنیا !

رزمنده دفاع مقدس  - بعد سی و سه سال تازه می خواهند قانون جدید برای ایثارگران تدوین کنند. چه قدر زمان می برد مجلس تصویب و شورای نگهبان تایید کند و اگر تایید نکرد چندین بار مجلس اصلاح کند و دوباره شورای نگهبان قبول نکند. بعد به مجمع تشخیص برود چند سال آنجا خاک بخورد معلوم نیست، آخرش اگر هم تصویب و ابلاغ شود رزمنده ای باقی بماند که استفاده کند.

و اگر هم چند نفری زنده بمانند، مسئولان قانون را با درک و فهم خود اجرا می کنند. خنده آورش اینجاست که بعد از چهل سال که از انقلاب می گذرد این همه شهید، جانباز، آزاده و رزمنده این همه خون دادیم ده دوره ما نماینده انتخاب کردیم تازه مجلس ما انقلابی شده است . حالا 2*2 تا 4 تا بکنید ببینید آیا برای رزمندگان از این مجلس انقلابی هم آبی گرم می شود.

از نخل برهنه سایه داری مطلب

از مردم این زمانه یاری مطلب

عزت به قناعت است و خواری به طمع

با عزتِ خود بساز و خواری مطلب

البته ما ایثارگران طمع نکرده ایم و با عزت در مقابل دشمنان سرزمینمان جنگیدیم. با عزت شهید و جانباز دادیم، با عزت و سرافرازی اسیر و آزاد شدیم. هر رزمنده نیز به نوبه خود چندین ماه با عزت و شرف ایثارکرد و رزمندگان ما بدون هیچ چشم داشتی به جبهه شتافتند اما حالا که سنی از آنها گذشته است کم کم آثار جنگ و جبهه در جسم آنها نمایان می شود. در این شرایط انتظار داشتیم که مسئولین همان طوری که ما ایثار کردیم آنها هم ایثار کنند.

ما ایثارگران با عزت متولد، تربیت  و در راه وطن جنگیدیم. با عزت هم به همرزمان شهیدمان می پیوندیم. ذلت مال کسانی است که از رشادت ها و جانفشانی ایثارگران برای خود، فرزندان یا فکّ و فامیل دنیایی پر زرق و برق ساختند.

ان شالله روزی فرا برسد که دادگاه عدل الهی برگزار شود.

خدایا هر آنکه خیر و صلاحمان است عطا فرما

اینستاگرام
سلام
رزمنده عزیزم یک راه نشان میدم حتما موفق می شوی بین نمار مغرب و عشا البته اول وقت دو رکعت نماز غفیله بخوان در رکعت دوم دروسط قنوت هرحاجتی بخوابی خدا میده شک نکن هر بدکاری را نفرین کنی کلاپا میشه شک نکن فقط بانیت پاک باشه نمازغفیله در مفاتحه الجنان هست حتمان بخوان چون ثواب زیادی هم داره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi