شناسه خبر : 79322
دوشنبه 15 دي 1399 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

متولی رزمنده ها کیست؟!

محمد حسین یزدی - متأسفانه بعد از اتمام جنگ و آغاز دوران سازندگی، رزمندگان به فراموشی سپرده شدند، به‌طور حتم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای امور مادی و دنیوی به جبهه‌ها نرفتند، اما مسئولان نباید این تفکر را بهانه کرده و هیچ حمایتی را از رزمندگان نداشته باشند. همه مملکت مدیون فداکاری ها و ازخودگذشتگی و رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان است.چرانبایدجزء ایثارگران شناخته شوند و مثل بقیه ایثارگران مزایا و امتیازاتی برای این عزیزان تعریف کرد. رزمنده ریشه و ستون است و خود رزمنده است که تبدیل به جانباز، آزاده و شهید می شود. تا کی باید گفت و هیچ اثری نداشته باشد.

27سال از دفاع مقدس می گذرد.و هنوز هیچ نهادی متولی این عزیزان نیست.تا کی این همه بی عدالتی وتبعیض درحق این عزیزان روا می دارید. امام فرمود. نگذارید رزمندگان در پیچ و خم زندگی بمانند. چرا هیچکس حرف امام را گوش نمی دهد. انسان های مومن و ولایت مدار و متعهد کجایند. تا از این عزیزان دفاع کنند. صدای آیا کسی هست که مرا یاری دهد. می آید. آیا کسی هست که این عزیزان وپیروان راستین امام حسین (ع) رایاری نمائید. اگرکسی هست. باید به عمل ثابت کند.نه به حرف وشعار.

 بعد ازگذشت 27سال ازدفاع مقدس دیگرجای برای حرف و شعار نمانده است.و فقط وقت عمل است.و دیگر موقع طرح های زمانبر وبزک شده گذشته و موقع طرح های فوری است. چرا مواد28و 51 و 56قانون خدمات رسانی به ایثارگران نباید شامل حال این عزیزان شود. بعدازتحمل بیماری های مختلف چرا نبایدمثل آزادگان ایثارگربه ازای مدت حضور داوطلبانه این عزیزان در جبهه ها درصدی جانبازی تعلق گیرد.

چرا باید بعد ازگذشت 27سال ازدفاع مقدس هنوزاین عزیزان مشکلات معیشتی داشته باشند. چرا باید بعداز گذشت این سال ها این عزیزان مورد بی احترامی وبی حرمتی و هتاکی قراربگیرند و مشکل ارتقاء شغلی داشته باشند. موقعی که ریشه ایثارگری که رزمندگی و مجاهدت در راه خداست. درنظر گرفته نمی شود. چگونه میتوان ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نمود.

اینستاگرام
ای برادر دیگه رزمنده کیلوی چنده آقایان درجه گرفتن سردار شدن بسیجی کیلوی چنده یه زمانی بود سردار با بسیجی باهم برابر بودن امروزه جناب شریفی میدانی چه درجه دارد
حالا حالا جنگ نیست ماهم احتیاج به بسیجی نداریم
باسلام وآرزوی سلامتی
من دانش آموز پایه دوم راهنمایی بودم که داوطلبانه طیدومرحله به جبهه ها اعزام شدم وعملیات بیت المقدس 2شرکت کردم
نه شهید شدم
نه اسیر شدم
نه مجروح شدم
اما الان عصبی ام شنوایی ام بسایار ضعیف شده تنگی نفس دارم
کمیسیون هیات بدوی شیمیایی و اعصاب وروان ومشکل شنوایی ام تاییدکردند
ولی متاسفانه کمیسیون عالی همه را ردکردند ومیگویند حق اعتراض هم ندارید
من الان شنوایم ضعیف است وهمکاران من مسخره میکنند
اینجانب ایثارگر.و جانباز دفاع مقدس ازخانواده دوشهیدعلیرضاومحمدرضا یوسفی بعرض همرزمانم میرسانم که مسئولین جزبی مهری ودروغ و.......بی انصافی برایمان چیزی نداشتند. خیلی متاسفم وافسوس که ازراه امام جداشدند
افرادی که قبل از جنگ با عراق در مناطق مرزی با دشمن جنگیدن تکلیفشون چیه؟ نه ایثارگرن نه رزمنده نه اصلا انسان حسابشون میکنن؟
پدر من ۱۹ ماه در مناطق مرزی کردستان با عناثر ضدانقلاب جنگید
هیچ سهمیه‌ای شامل حال خودش یا فرزندانش نشد
یعنی اگه زخمی میشد الان جانباز نبود یا اگه کشته میشد الان شهید نبود‌؟؟؟؟
خدا بهتون انصاف بده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi