شناسه خبر : 79328
شنبه 15 آذر 1399 , 23:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معوقه ام چطور شد؟!

جانباز شیمیایی - سلام به فاش نیوزی های دلسوز ایثارگران؛ بهتره بگم حامی ایثارگران. چند سالی هست با سایت فاش نیوز آشنایی دارم، به جرات می گویم که تمام قانون های اجرایی ایثارگران مدیون پیگیری های برادران فاش نیوزی ها است.

امیدوارم هیچ وقت خسته نباشید و برای ایثارگران مثل همیشه دل بسوزانید. به عرض فاش نیوزی های محترم می رسانم.

بنده جانباز شیمیایی ۳۵درصد و ازکارافتادگی کلی هستم. در صورتی که ۱۳۶۵مجروح شدم، بهبودی نسبی بنده در آلمان و ایران بسیار طولانی شد. تشکیل خانواده دادم، به هر دری زدم، کار پیدا نکردم حتی برای آبدارچی! اما نشد. از فشار زندگی رو آوردم به سیگار فروشی در کنار خیابان. چندین سال سیگار فروشی کردم. یک اتاق سه در چهار هم در شهر قم اجاره کرده بودم و با زن و تنها دختر زندگی می کردیم اما از شانس بد بنده در سال ۱۳۸۴ سیگارم را گرفتند و بنده ناچار شدم از میدان کارگر به کار بروم.

همان روز اول تا ظهر کار کردم اما یک دفعه نفسم بند آمد و راهی بیمارستان شدم اما یکی از دوستان که به عیادتم آمده بود، گفت: مگه جانباز نیستی؟ گفتم: چرا، رفتم دنبال پرونده یکی از شهرستان های زنجان اما گفتند که شما پرونده با این نام ندارید!

بعد از چند روز پیگیری گفتند: پرونده شما یکی از شهرستان های همدان رفته! رفتم آنجا، بله پرونده ام آنجا بود. بنده را کمیسیون حالت اشتغال فرستاند و کمیسیون هم از کار افتاده کلی در سال ۱۳۸۵ زد و یک حقوق بخور و نمیر برایم دادند تا اینکه برای بیست سال معوقه ای که در سال ۱۳۸۹ داشتم به دیوان عدالت اداری شکایت کردم. دیوان هم حکم به پرداخت معوقه ام داد اما ۳سال رفتم و آمدم به تهران، هیچ جوابی ندادند؛ در صورتی که به تمام ایثارگران معوقه دادند!

آیا یک نفر صاف و ساده و بی دست و پا باشد، باید حقش پایمال شود؟ تصویری از حکم دیوان عدالت اداری هم دارم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi