شناسه خبر : 79352
یکشنبه 16 آذر 1399 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یاری طلبی یک جانباز اعصاب و روان برای درمان فرزندش!

پرویز تیموری - بنده جانباز اعصاب و روان و بلاشغل مستاجر دارای بیماری های زمینه ای ازجمله دیابت. کبد و ریه و همچنین دارای ۲فرزند بیمار اعصاب و روان، یکی صعب العلاج اوتیسم و دیگری بیش فعال می باشم و هزینه های درمان آنان هرماه بیش از ۱۵میلیون تومان است که متاسفانه طبق قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد با بیمه دی فقط ۱۵تا۲۰درصد مبالغ پرداختی قابل دریافت است. خدمات پزشکی فرزندانم نوروفیدبک. کاردرمانی. گفتار درمانی و...می باشد که این قرارداد ننگین نه تابع قانون جامع خدمات ایثارگران است و نه تابع قوانین کتاب ارزش های نسبی که هر ساله بابت دستمزد پزشکان توسط وزارت بهداشت تنظیم می شود می باشد و درمورد هزینه های دارو هم ساده ترین داروها راهم به بهانه های خواهی تحویل نمی دهند.

بنظرشمابااین همه مشکلات اعلام شده بالا ازچه طریقی بایت این هزینه هارا تامین کنم؟ وقتی به معاون بهداشت و درمان بنیاد مراجعه می کنم و طلب کمک می کنم. دکتر عباس پور می فرمایند همینه که هست. اگر نمی توانی هزینه درمان فرزندانت را تامین کنی، آنها به آسایشگاه ببر. درخاتمه به عرض می رسانم که از اول سال۹۹مبلغی حدود۱۸۰۰۰۰۰هزارتومان بعنوان کمک معیشت برایم واریز می کنند. لذا با جمیع عرایض فوق درخواست کمک استمداد می نمایم.

کدملی بنده۱۸۱۷۰۶۳۴۲۱.

والسلام

اینستاگرام
خود کرده را تدبیر نیست !!!!!! فقط خدا به شما و همه ما صبر دهد ،،!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi