شناسه خبر : 79367
یکشنبه 16 آذر 1399 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک اوحدی در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام حاج شیخ یوسفعلی شکری به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس سعید اوحدی به این شرح است:
 
بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ یوسفعلی شکری دامت‌افاضاته
 با سلام و احترام
انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» که بیانگر صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌های جنابعالی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 این توفیق بزرگی است که ولی امر مسلمین شما روحانی عالیقدر را به عنوان نماینده خویش در این نهاد مقدس برگزیده‌اند و به یقین با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده حضرتعالی در این حوزه شاهد اقدامات اثربخش در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و خدمت به جامعه معزز شهدا و ایثارگران خواهیم بود.
 مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی رحمةالله‌علیه در دوران مسئولیت خویش خدمات ارزشمند و درخور توجهی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خدمت به خانواده معظم ایثارگران داشتند. ضمن طلب مغفرت و رحمت برای ایشان، توفیقات روز افزون حضرتعالی را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi