شناسه خبر : 79383
دوشنبه 17 آذر 1399 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زرتشتی‌ای که با دیدن خواب امام مسلمان شد

یکی از رزمندگان زرتشتی دفاع مقدس بر اثر دیدن خواب امام خمینی(ره) در دوران اسارت مسلمان شد و پس از مدتی به درجه رفیع شهات رسید.

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سراغ بخشی از خاطرات رزمندگان رفته‌ایم تا با انتشار آن یاد و نام آنها را گرامی‌ بداریم و بتوانیم بخشی از سختی‌ها و مشکلات این عزیزان را برای نسل آینده نقل کنیم.

یکی از دوستان می‌گفت در اردوگاهی که به سر می‌بردند آزاده‌ای زرتشتی بود که همیشه در حرکت‌ها و اعتراضات مختلف ایشان را همراهی می‌کرد.

وی گفت: یک روز صبح می‌خواستیم نماز بخوانیم دیدیم که او هم به صف نمازگزاران پیوست. تعجب کردیم و از او علت را جویا شدیم. گفت دیشب خواب دیدم حضرت امام خمینی(ره) به خانۀ ما آمدند و کنار دیگر افراد خانواده‌ام نشستند. پس از مدتی فرمودند بلندشو نماز بخوان.

نگاهی به پدر و دیگر افراد خانواده‌ام کردم که چه کنم یا چطور جواب امام(ره) را بدهم، در همین هنگام ناگهان پدرم گفت بلند شو پسرم اطاعت از فرمایش حضرت امام خمینی(ره) واجب است بعد از آن پدرم نیز به همراه حضرت امام خمینی(ره) بلند شد و جهت گرفتن وضو به حیاط کنار حوض رفت.

وقتی از خواب برخاستم این موضوع را با برادر روحانی اردوگاه در میان گذاشتم ایشان به من پیشنهاد کردند که مسلمان شوم و من هم امروز شهادتین را خوانده و مسلمان شده‌ام بعد از چند وقت آن برادر مسلمان بر اثر بیماری در اردوگاه به درجه‌ی رفیع شهادت نایل شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi