شناسه خبر : 79388
دوشنبه 17 آذر 1399 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهندس! عذر کارمندهای بدتان را بخواهید!

پیش آمده که خود شما به عنوان مستخدم به اداره دیگه‌ای مراجعه داشته باشید. دوست دارین چطوری باهاتون گفتار و رفتار کنند؟ شما نیز همچنان گفتار و رفتار را بکنید.

سیدعلی - در جایی جناب آقای مهندس اوحدی، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خود فرمودند که بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه‌ی دوم جامعه‌ی هدف، خانواده‌های معظم شهدای والامقاممان، جانبازان درد و رنج کشیده و آزادگان صبور و استوار می‌باشد و هر فردی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استخدام شده، بایستی به مراجعین که در واقع به واسطه‌ی همین عزیزان استخدام شده اید و چنانچه هموطنان رفتاری ناشایست داشته باشند، تقریباً قابل هضم هست اما شماها که به واسطه‌ی جامعه‌ی هدف ارتزاق می‌کنین نه تنها زبانی تکریم و رفتار و گفتار و کردار کنید بلکه به محض ورود هر یک از جامعه‌ی هدف، که قدم به خانه دومش می‌گذارد، بایستی تا کمر خم شده و ادای احترام کنید ولی چه کنیم که قدرنشناسید.
 
 مگر امام خمینی (ره) نفرمودند چنانچه افرادی که در بنیاد شهید استخدام شده اند، با خانواده‌های معزز شهدای گرانقدرمان، جانبازان و خانواده‌هایشان و آزادگان عزیز کارشکنی کند، به عنوان ضد انقلاب بایستی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و حال، جدای از همه این موارد هر فردی در دوائر دولتی، سازمان‌ها، نهادها و... استخدام شوند، خوب است هر از گاهی به حکم کارگزینی خود نگاهی انداخته و اما جهت یادآوری عرض شود در حکم کارگزینی آمده، مستخدم به شماره پرسنلی... آقا /خانم، دولت به نمایندگی از ملت به استخدام در آورده و در قبال کارتون اجرتتون رو دریافت می‌کنید.

 پس بدانید همه‌ی مستخدمین دولت بدون منت بایستی در خدمت ارباب رجوعان باشند. ضمن اینکه شمایی که در اداره ای کار می‌کنید که در واقع به مردم خدمت ارائه داده اید. پیش آمده که خود شما به عنوان مستخدم به اداره دیگه‌ای مراجعه داشته باشید. دوست دارین چطوری باهاتون گفتار و رفتار کنند؟ شما نیز همچنان گفتار و رفتار را بکنید. ببخشین می‌دانم زیادی توضیح اونم ریز داده اما لازم دیدم و در ادامه عرایضم از جناب آقای مهندس اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به اینکه بودجه بنیاد در سال 1400 نسبت به سال‌ جاری بیش از 9 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده، لذا از جناب آقای مهندس اوحدی استدعا داریم که هر چه زودتر معوقات و سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره‌ی مرخصی جانبازان حالت اشتغال که طبق آمار 90هزار جانباز از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند و حال چند هزار نفر جانبازان ازکارافتاده کلی محسوب شده (به نظر حقیر نزدیک به 40درصد از کار افتاده کلی) واریز گردد.

لذا خواهشی که از جناب آقای مهندس اوحدی داریم این است که در اسرع وقت و به روز معوقات و سنوات واریز گردد، قبل از آنکه جانبازان دنیای فانی را وداع گویند. احتمالا سایت وزین فاش نیوز را هر از گاهی سری زده و مشاهده کرده اید که روزی نیست تیتر نخورده باشد که جانباز 70درصدی به همرزمان شهیدش نپیوسته باشد.

 حال با توجه به مختصر توضیحاتی که به محضر حضرتعالی ارائه دادم لذا خواهشمندیم نخست هر فردی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استخدام شده، تکریم نخواستیم، فقط لطفاً بی‌احترامی نکنند! و چنانچه از وجود چنین افرادی در زیرمجموعه‌ی خود چه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کل یا هر بنیاد شهید و امور ایثارگران هر شهری خبردار شدین، لطفاً بلافاصله عذرش را بخواهید.

و خواهش دیگرمان این است که دیگر بار مالی را به رخمان نکشید و همین بی‌توجهی‌ها همین ناملایمات است که جامعه‌ی هدف از هر راهی که فکرش را کرده، رفته و نتیجه نگرفته و آن وقت است که کار دست خودشان و شاید شما بدهند! جناب آقای مهندس اوحدی! می‌دانیم که آمده‌اید که واقعاً کار بی‌منت و صادقانه برای جامعه‌ی هدف انجام بدهید. هر چند که می‌دانیم عده‌ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اومدن جنابعالی بخور بخورشان تموم شده سنگ اندازی می‌کنند ولی حضرتعالی چنان کار کنید که به یاد تک بیتی‌ای افتادم.

به وقت آمدن تو گریان باشی و همه خندان، کاری کن که به وقت رفتن، همه گریان باشند و تو خندان.

بله دنیا پلی گذرا به ابدیت به جاویدانگی‌ست، عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد.

همیشه و در همه حال در پناه امن خداوند متعال باشین آمین

اینستاگرام
آیا تشکیل وزارتخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران یک ضرورت است !؟
با توجه به اعتراضات و انتقادات ایثارگران از عملکرد ضعیف ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، تشکیل وزارت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، می تواند یک راهکار ، بعنوان حل مشکلات ورسیدگی به انتظارات جامعه ایثارگران ، منتهی گردد.
در این بحث ، کمی به عقب می نگریم و نگاهی به کارنامه بنیاد مستضعفان و جانبازان ، می اندازیم . در آن زمان بنیاد مستضعفان وجانبازان ، با توجه به منابع مالی خود و حجم نقدینگی در امور مالی جاری و تنخواه گردان ، هنگامی که جانبازی دچار مشکل حادی می شد و زندگی اش از لحاظ مالی پرمخاطره تشخیص داده می شد ، بنیاد جانبازان با تشخیص خود به راحتی اقدام به پرداخت مبالغی به عنوان بلاعوض ، مشکلات جانبازان را مرتفع می کرد ، بی تعارف خود بنده در دهه هفتاد ، چنین مبالغی را دریافت نمودم.
پس از اینکه داستان ادغام نهاد های ایثارگری و به تبع آن ، تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، به گوش رسید ، شاهد شعف و خوشحالی عده ای از جانبازان بودیم که در همان زمان بنده به این عزیزان گفتم ، این ادغام به نفع جانبازان نبوده و با توجه به این شرایط ، دیگر تمام مبالغ پرداختی به جانبازان و ایثارگران ، باید با تشخیص ردیف بودجه و تامین بار مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام پذیرد و تامین بار مالی نیز ، بستگی به وضعیت صندوق خزانه داری کل دولت دارد ، به نحوی که شاهدیم همین عرض بنده ، در آن زمان ، اکنون به اثبات رسیده و ایثارگران ، چندین سال است که از دولت طلب دارند.
حال با این موارد ، در پی تشکیل وزارت بنیاد شهید ، در پرداخت هزینه های ایثارگران ، تفاوت محسوسی ایجاد نخواهد شد و وزارت بنیاد شهید نیز کماکان از سوی سازمان برنامه و بودجه و صندوق خزانه داری کل ، ارتزاق خواهد کرد و نهایتا" آنچه بیش از همه تفاوت خواهد کرد ، پاسخگوئی وزیر بنیاد شهید به نمایندگان مجلس خواهد بود که در آن هنگام هم چنین خواهد گفت (باید بار مالی در پرداختی ها در ردیف بودجه خود ، تامین شود و فعلا" مقدور نمی باشد) یعنی به زبان خودمانی (همان آش و همان کاسه).
حال بنده مدعی نیستم دارای سواد عالیه در این حوزه هستم و عرایظم ، فقط استنباط در تجربه های قبلی بوده و احتمال دارد به اشتباه محاسبه کرده باشم و چه خوب است دوستان با سواد ما در این حوزه مانند آقای یوسف مجتهد عزیز ، امثال بنده را از این محاسبات اشتباه ، به درآورده و تمایز وزارتخانه بنیاد شهید از بنیاد شهید را از لحاظ بار قانونی و دیگر موارد ، مشخص فرمایند و اینکه تشکیل وزارتخانه بنیاد شهید چه سودی برای جامعه ایثارگری ، به همراه خواهد داشت و آیا تشکیل آن در این شرایط یک ضرورت تلقی خواهد شد؟!. والسلام.
برادر سید علی سلام علیکم
۱- مطالب شما در خصوص انتظار اصلاح رفتار نامناسب عده ای از پرسنل بنیاد و البته نه همه آنان خصوصا جمله : ما از این دوستان تکریم نخواستیم بی احترامی نکنند کافی است , بسیار بجا و صحیح است و مطالبه طیف گسترده ای از جامعه ایثارگران است .
۲- در مورد مطلب تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال تبصره یک (حقوق بگیر از بنیاد شهید ) متناسب با نرخ روز هم بارها جانبازان معزز و این کمترین با فاش نیوز مکاتبه و درخواست انعکاس دادخواهی خویش را به مسئول ارشد بنیاد مطرح نموده ایم
اما پاسخی نشنیده ایم
امید است این بار به یمن قلم توانا و نیت خیر شما آقای مهندس اوحدی که از فیض مکاتبه مستقیم با ایشان در سایت بنیاد شهید به هر دلیل محروم هستیم !؟
مرقومه شما را مشاهده و اقدامی عاجل و درخور بنمایند و برگ زرین دیگری بر کانامه درخشان خویش در مدت کوتاه خدمت شان
که شاید هم بعد از انتخابات ۱۴۰۰ دولت مستعجل باشد بیافزایند
ان شاءالله
و همچنین عذرمدیران بد..انشاءالله متاسفانه ماتاحال متوجه نشدیم که سیاست جناب اوحدی دربنیادچیست....اویل یک اقداماتی شد ولی درادامه هیج.
تصادفات جاده ای مربوط به بدی راهها و وزارت راه و ترابری و وزارت صمت است .مشکل مسکن وزارت مسکن و شهرسازی اس.مشکل سیل و آب و فاضلاب و زندگی روی آب مردم خوزستان مربوط به وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آبفاست.فساد از سازمان دهی و مدیریت است نه شکل و اسم سازمانها
سلام و عرض ارادت به محضر جناب آقای جعفری جانباز عزیز نخست ممنونم ودرضمن به سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمائید صفحه ای باز میشه که در اون قسمت آمده است ارتباط با ریاست عالی بنیاد، لطفآ مطالبتان را عنوان کنید چرا که عین مطلب رو به ریاست عالی بنیاد زده ام همیشه و در همه حال در پناه امن خداوند متعال محفوظ باشین، آمین سیدعلی
سلام عرض ارادت و سپاس از محبت شما برادر بزرگوار آقا سید علی عزیز
باور بفرمایید بارها به سایت بنیاد شهید مراجعه و به قسمت ارتباط با ریاست عالی بنیاد مراجعه نموده و مسائل مبتلا به جامعه ایثارگری بالاخص جانبازان حالت اشتغال و نه شخصی خویش را مطرح کرده ام ودر پایان پس از صرف زمان زیاد و تایپ مطالب با این پیام اعصاب خورد کن :
که در حال حاضر انجام درخواست شما امکان پذیر نمی باشد مواجه شده ام و به اداره کنندگان سایت مذکور درود و صلوات بی پایان فرستاده ام؟!!!
سلام و عرض ارادت به محضر جانباز عزیز همرزم دیروز و همدرد امروزم، جناب آقای جعفری عزیز من شرمنده ات شدم ببخسین لطفاً
سلام آقای اوحدی .لطفا سری به بنیاد شهید فارس بزنید حراست بازرسی مالی افتضاح پاتی بازی به فریاد فارس برس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi