شناسه خبر : 79395
دوشنبه 17 آذر 1399 , 19:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

تاکنون پرونده «شهادت» ۴۰ نفر از «مدافعان سلامت» تایید شده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهدای سلامت گفت: در حال حاضر جلسات کمیته ملی و کمیته‌های استانی به منظور بررسی پرونده این شهدا به صورت مستمر برگزار می‌شود و تاکنون 60 پرونده از 130 پرونده بررسی شده از سوی کمیته‌های استانی در اختیار کمیته ملی قرار گرفته که مصادیق شهادت مربوط به 40 پرونده تایید شده است.

اوحدی: تاکنون پرونده «شهادت» 40 نفر از «مدافعان سلامت» تایید شده است

سعید اوحدی ظهرامروز در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شهدا در گلزار مطهر بهشت رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط شهدای سلامت اظهار داشت: در حال حاضر جلسات کمیته ملی و کمیته‌های استانی به منظور بررسی پرونده این شهدا به صورت مستمر برگزار می‌شود و تاکنون 60 پرونده از 130 پرونده بررسی شده از سوی کمیته‌های استانی در اختیار کمیته ملی قرار گرفته است که مصادیق شهادت مربوط به 40 پرونده تایید شده است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: این سفر بیست و سومین سفر از سفرهای استانی است که به صورت هفتگی انجام و از هدف آن، امضای 2 تفاهم‌نامه با موضوعات تامین زمین برای مسکن 5 هزار نفر از ایثارگران استان، تامین 3 هزار شغل برای ایثارگران خراسان رضوی و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا است.

وی با بیان اینکه در این سفر مجموعه اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به انجام مطالعاتی در مورد زمینه‌های فعالیت در خراسان رضوی می‌پردازند، افزود: یکی از این موارد تاسیس یک زائرسرای بزرگ برای اسکان و برگزاری اردوهای ویژه ایثارگران است.

اوحدی با تاکید بر اینکه در ایام دهه مبارک فجر به صورت نمادین اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امضا شده در 22 استان را اعلام می‌کنیم، یادآور شد: البته در حال حاضر در تعدادی از استان‌ها عملیات اجرایی تفاهم نامه‌ها آغاز شده و کمیته‌های مشترکی متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری کارهای نظارت بر این پروژه‌ها را برعهده دارند.

گفتنی است، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه‌های خود با حضور در منازل خانواده معظم شهید «مهدی شمقدری»، آزاده سرافراز «محسن رافتی سخنگو» و جانباز گرانقدر 70 درصد «سید محمد قریشی» با آنان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi