شناسه خبر : 79399
سه شنبه 18 آذر 1399 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دِینمان را به بوشهر و خوزستان ادا کنیم!

در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین معظم برای توزیع بین مردم سیل‌زده و محروم استان‌های خوزستان و بوشهر هستیم. به جز کمک نقدی، پوشاک، پتو، پلاستیک و نیروی کار نیز مورد نیاز گروه جهادی می‌باشد.

فاش نیوز - دوباره با فرا رسیدن فصل پاییز مردم محروم و مظلوم جنوب کشور، به دلیل عدم مدیریت صحیح آب‌های سطحی، همچون سال‌های پیشین دچار سیل زدگی شده و زندگی‌های ساده و محقرشان در آب و گل فرو رفته است.

 جهت یاری‌رسانی این هموطنان عزیز و گرانقدر، باز هم جانبازان گروه جهادی حاج احمد دست به کار شده اند تا شاید بتوانند بار کمی را از روی دوش این عزیزان بردارند.

 برای طی این مسیر سخت جهت سامان دادن مجدد به زندگی مردمی که زندگیشان در آب و گل فرو رفته و یقینا بسیاری از اسباب خود را از دست داده اند، به یاری خیرخواهان مردم دوستی نیاز دارند که در جهت کسب رضای الهی، از بذل مال و جان خویش فروگذار نمی کنند.

 

متن اطلاعیه جانبازان ایثارگر مقر جهادی حاج احمد متوسلیان به شرح ذیل است:

  «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»  (آیه ۲۶۱ سوره بقره)

جهاد ادامه دارد...

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا زندگی را برای مردم جامعه سخت کرده است و محرومین، فشار بسیار سخت تری را زیر بار هزینه های کمرشکن زندگی تحمل می کنند، باز هم شاهد جاری شدن سیل ویرانگر در استان‌های بوشهر و خوزستان هستیم که آوارگان زیادی بر جای گذاشته است.

به یاری خداوند متعال در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین معظم برای توزیع بین مردم سیل‌زده و محروم استان‌های خوزستان و بوشهر هستیم. به جز کمک نقدی، پوشاک، پتو، پلاستیک و نیروی کار نیز مورد نیاز گروه جهادی می‌باشد.

لطفا با نیت قربتا الی الله و جهت شادی روح عزیزان عروج کرده و شاد کردن دل های شکسته مردم سیل زده، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.


حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی

کمک‌های غیر نقدی را نیز می‌توانید در محل باشگاه ستارگان ایثار واقع در تهران‌‌پارس‌شهرک‌شاهد تحویل فرمایید.

ما جانبازان ۷۰درصد جنگ تحمیلی تضمین می‌نماییم که با حضور مستقیم در محل، کمک های شما خوبان را تا رسیدن به دست مردم محروم سیل‌زده‌ی استان‌های خوزستان و بوشهر دنبال و نظارت کنیم.
حسین اسرافیلی اکبر حسین زاده

نمایندگان قرارگاه جهادی - مهندسی سردار حاج احمد متوسلیان

اینستاگرام
خیرتان قبول
کاش میشد کاری کرد که استاندار وفرماندارا کلیه شهرداران شهرهای سیلزده که تخصصشان فقط کار امنبتی وسیاسی است برکنارشده و افراد متخصص بجای آنها منصوب شوند .خود استاندار در تلوزیون با افتخار اعلام کرد لوله کشی یک سمت رود کارون انجام شده و کلکتور در سمت دیگر.یعنی افتضاه مدیریت و برنامه ریزی.پارسال سیل امسال هم سیل.تا به کی باید سرکار افراد کم توان باشند
خداوند اجر کثیر دنیا و آخرت نصیب شما بفرماید آمین ثم آمین
حفظ و امانت داری در منعکس کردن نظرات خوب است اما لطفا :
نوشته های دوستان را ویرایش کنید.با حفظ غلط های املایی باعث ترویج علط نوشتن املایی نشوید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi