شناسه خبر : 79425
سه شنبه 18 آذر 1399 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری فوتبال جانبازان قطع عضو و هنرمندان

دیدار دوستانه تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و تیم هنرمندان عصر روز دوشنبه 17 آذر ماه در سالن فوتسال شهرک فجر تهران برگزار شد.

برگزاری دیدار دوستانه فوتبال جانبازان قطع عضو و هنرمندان

سید مستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره این مسابقه گفت: این مسابقه دوستانه به مناسبت هفته بسیج و روز معلولین و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر برگزار شد و خوشبختانه هر ساله شاهد رویدادهای ورزشی و فرهنگی متنوعی در کشور هستیم که با حضور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: ما امروز شاهد یک مسابقه پویا و هیجان‌انگیز بودیم، هدف از این مسابقه حفظ سلامتی و توسعه‌ فرهنگ ورزش است. مسابقه جانبازان قطع عضو که با وجود نداشتن یک عضو با عصا مسابقه می‌دهند، الهام‌بخش حرکت، پویایی و تحرک در جامعه است.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: بی‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌هاست و ورزش کردن راه مطمئن و کم هزینه‌ای برای کاهش هزینه‌های سلامتی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان و به خصوص جانبازان عزیز است و امیدواریم با تشویق اینگونه فعالیت‌ها شاهد افزایش تحرک و نشاط و ارتقای کیفیت زندگی جانبازان باشیم.

گفتنی است در این مسابقه تیم فوتبال قطع عضو جانبازان با نتیجه ۶ بر ۳ برابر تیم هنرمندان پیروز شد.
انتهای پیام/

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi