شناسه خبر : 79427
سه شنبه 18 آذر 1399 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رمز رستگاری شما در اطاعت از ولایت فقیه است

«محمد بختیاری» در تاریخ 20 آذر 1344 در شهریار روستای عباس آباد کرشته دیده به جهان گشود و در 15 آبان 1362 در پنجوین عراق به شهادت رسید و در گلزار شهدای عباس کرشته به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید:

ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم جنه.

بدرستی که خداوند از مؤمنین جان ها و مال های آنان را می خرد و در ازای بهشت. (قرآن کریم)

پس ای مؤمنین آیا مشتری و خریداری بهتر از خدا هم سراغ دارید و آیا بهایی با ارزش تر و گران تر از بهشت سراغ دارید پس چرا بعضی تان جان و مال خود را به غیر خدا می‌فروشید و خود را با مطامع بی‌ارزش پوچ دنیوی مشغول می‌سازید بیدار شوید و این جان و مالی که خدا به شما داده را در طبق اخلاص قرار داده و تسلیم و تقدیم حق تعالی نمایید تا از رستگاران و سعادتمندان دنیا و آخرت باشید.

بنده محمد بختیاری فرزند رشید عضو گردان سلمان از لشکر محمد رسول الله بر طبق وظیفه شرعی که دارم چند وصیتی را بعد از مقدمه ای که عرض شد می نویسم.

پدر و مادر زحمتکش و با ایمانم مژده باد بر شما که امانتی را که خدا به شما داده بود توانستید خوب تربیت کنید. و بفرمان امام امت و برای حفظ اسلام به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافته و در آخرین لیاقت و سعادت را پیدا نمود که در این راه که ادامه راه خونین امام حسین (ع) است شهید شد و به امام حسین (ع) و دیگر یارانش و دیگر شهیدان راه عدالت پیوسته و به کمال انسانیت رسید.

پس به شکرانه این پیروزی و موفقیت در دانشگاه جبهه و گرفتن درجه شهادت نماز به جا آورده و امام امت و رزمندگان اسلام را دعا کنید و به جای گریه و زاری قرآن، دعا، فاتحه، صلوات برای شادی روحم بخوانید و در ادامه راهم بکوشید و هیچ وقت نگویید فرزندم را ازدست داده‌ام بلکه بدانید که انسان با شهادت نه تنها از دست نمی رود بلکه دوباره زنده شده و خداوند عاشقش شده و به کمال انسانیت می رسد و تلف کسی می شود که در راه کفر و فساد جان خود را از دست داده است‌.

و مطمئن باشید که بالاخره دیر یا زود در آخرت همدیگر را ملاقات خواهیم کرد و اگر خداوند شهادتم را قبول کرده باشد با هم برای ابد در بهشت الهی زندگی خواهیم کرد. پس در شهادت من صبر و استقامت را همچون حضرت زینب پیشه خود سازید و برادران و خواهرانم را آن چنان تربیت کنید که ادامه دهنده راه خونینم باشند و در ضمن اگر در مدت 18 سالی که در کنار شما بودم به شما بدی و یا اذیتی کردم مرا حلال نمایید.

‌برادران و خواهران مهربانم یک خواهش هم از شما دارم و آن این که شما را به خدا از اسلام و روحانیت جدا نشوید و پیرو واقعی و راستین ولایت فقیه باشید و دشمن باشید با دشمن ولایت فقیه، دوست باشید با دوستان و پیروان ولایت فقیه زیرا که شما در زیارت عاشورا خطاب به امام و آقای خود می گویید: «یا ابا عبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لم حاربکم» حسین جان با دوستان تو دوست و با دشمنان تو دشمن هستیم. پس بدانید که رمز رستگاری شما در اطاعت از ولایت فقیه است و بدانید که هرگاه از خط امام خارج شوید هلاک خواهید شد. خوب درس بخوانید تا خوب بتوانید به انقلاب خدمت کنید. آرزو دارم در آینده فردی مفید و ثمر دهنده برای اسلام و جامعه اسلامی خود باشید و با اعمال نیک خود مانند نماز اجرای فرامین و احکام شرعی شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی‌ها.

‌و اما سخنی هم با دوستان عزیزم دارم: ای عزیزان از شما می خواهم که قدر اسلام و امام و این انقلاب حسینی را بدانید و این اسلامی را که با رنج و زحمات فراوان پیامبر و مظلومیت‌ها و جنگ های علی (ع) و با شهادت ها و ایثار حسین‌ها و مجاهدت و زندان کشیدن و مسمومیت‌های سایر معصومین (ع) و مبارزات و تبعیدها و فرزند دادن خمینی‌ها و صبر استقامت امت حزب الله سالم بدست ما رسیده است حفظ و حراست نمایید و بدانید که هر گونه تفرقه و سستی و بی‌تفاوتی شما در مسائل بی حرمتی کردن و زیر پا نهادن این خون های به ناحق ریخته شده در راه الله است پس هر چه در توان دارید و هر چه در دنیا دارید و هر چه عمر دارید صرف خدمت به اسلام و انقلاب کنید و حسین گونه بیندیشید حسین گونه زندگی کنید و حسین گونه بمیرید تا مصداق آیه شریفه (فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی) شوید.

بسیج را با شرکت مداوم خود فعال و تقویت کنید و انجمن اسلامی بدانید و به تبلیغات اسلامی و ایجاد برنامه های فرهنگی و ارشادی و تشکیل کلاس‌های ایدئولوژی و غیره و برنامه‌های دعای کمیل، توسل و ندبه و شرکت در نماز جمعه و زیارت عاشورا و ادعیه دیگر و با تبلیغ و شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به این انقلاب مقدس خدمت و رضای خداوند و خشنودی امام زمان را به وجود آورید و نوجوانان را نیز به زیر پروبال خود گرفته و با آنان فعالیت کنید و به ارشاد جوان‌های منحرف بپردازید و آن قدر این کار را با جدیت انجام دهید تا دیگر جوان منحرف و فاسد و مسئله فسادی در محل باقی نماند در آخر از تمام برادرانی که از من ناراحتی و یا بدی دیده اند طلب حلالیت می نمایم و برای همگی پیروزی و موفقیت در کارهای مشروعه را آرزومندم به امید آزادی قدس از چنگال صهیونیسم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi