شناسه خبر : 79547
سه شنبه 25 آذر 1399 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «محمدی» آسمانی شد

حاجیه خانم «اکرم هزاوه نژاد» مادر شهیدان «سیدعلیرضا و سیدمحسن محمدی» از شهرستان‌های استان تهران پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد.

 

مادر شهیدان «محمدی» آسمانی شدحاجیه خانم «اکرم (بتول) هزاوه نژاد» مادر شهیدان «سیدعلیرضا و سیدمحسن محمدی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد.

پیکر این مادر بزرگوار شهید عصر دیروز (شنبه) با بدرقه مردم قدرشناس ورامین و جمعی از مسئولان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشییع و درگلزار شهدای سیدفتح‌الله ورامین و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «سیدعلیرضا محمدی» سال ۶۲ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای سیدفتح‌الله به خاک سپرده شد.

شهید «سیدمحسن محمدی» سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید والامقام، ۱۰ سال بعد شناسایی و به ایران اسلامی بازگشت و در گلزار شهدای سیدفتح‌الله به خاک سپرده شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi