شناسه خبر : 79571
شنبه 20 دي 1399 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار کردن حالت اشتغالی‌ها جرم نیست!

ابراهیم امینی سیوچ - جناب آقای امیر آبادی چرا برای جانبازان حالت اشتغال دستگاه های دولتی ماده ۳۸ و ۳۹ و تبصره ۲ماده ۳۹ جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرا نمی شود؟ گناه ما چیست که بعد از مجروحیت به استخدام دولت درآمده ایم؟ مگر همه در راه دفاع از مرزهای این کشور مجروح نشده ایم؟ مگر همه ایثارگر نیستیم؟
چرا بین جانبازان حالت اشتغال دستگاه دولتی و بنیاد شهید تفاوت قائل می شوند؟

از شما عزیزان زحمتکش و دلسوز جامعه ایثارگری و دکتر امیرآبادی تقاضا دارم که پیگیر مشکلات جانبازان حالت اشتغال و از کار افتاده کلی  دستگاه های دولتی باشند.
ابراهیم امینی سیوچ - جانباز 35 % از کار افتاده کلی

احتراما اینجانب ابراهیم امینی سیوچ به استحضار می رساند جهت جلوگیری از تضییع حقوق اینجانب جانباز از کار افتاده کلی و بسیج فعال و پیرو خط رهبری مدظل العالی و معاون بازرسی پایگاه شهید حسنی را بعنوان احدی از شهدای زنده مملکت اسلامی خواستارم.

اینجانب در شهرستان بانه که درفاصله ۲۰کیلومتری از نقطه صفر مرزی با کشور عراق واقع و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی ره و حضور ایادی آمریکای جنایتکار همواره محل درگیری نیروهای مخلص نظام با آمریکای جهانخوار بوده است زندگی می نمایم.

اینجانب در منطقه بانه در مورخه 1365/2/24 حین درگیری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ضدانقلاب بر اثر اصابت تیر دشمن مجروح  و به درجه جانبازی نائل شدم. اما به علت عدم امنیت در روستاهای بانه ناچار به شهرستان بانه کوچ و در حالی که فاقد شغل و درآمد بودم به صورت قراردادی در تاریخ 1369/9/18 در جهادسازندگی شروع بکار نمودم.

با اینکه بطور مستمر با سپاه پاسداران بانه همکاری صادقانه داشته ام  اما برای کسب افتخار و امتیاز جانبازی تلاش مستمری کردم. لیکن به مدت ۱۵ سال بدون داشتن امتیاز جانبازی در جهادسازندگی مشغول فعالیت بودم. در این فاصله از سال 1377 در تحولات اداری به شرکت آب و فاضلاب روستایی بانه منتقل شدم  اما مزایایی از ناحیه جانبازی دریافت نمی کنم.

از مورخه 1384/10/14 حکم کارگری و تابع قانون کار هستم  و با توحه به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی با شهری ادغام شده است همچنان حکم بنده شر کتی خصوصی و کارگری تابع قانون کار می باشد.

به هر صورت به عنوان جانباز ازکارافتاده کلی به صورت رسمی، پس از ارائه مدارک در شورای تآمین شهرستان  به عنوان جانباز از کار افتاده کلی شناخته شدم . همچنین به مدت  ۱۳سال حقوق جانبازی دریافت می کنم و در فوااصل زمانی مختلف بعلت عدم رعایت عدالت در مورد نحوه تعین درصد جانبازی معترض شده ام که نهایتا" مورد موافقت قرار گرفت.

اینجانب به علت صدمات ناشی از اصابت تیر در حین همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه، توانایی انجام کار در شرکت آبفا را  نداشتم و مشمول از کارافتادگی کلی حالت اشتغال جانبازان انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح شناخته شده ام.

براین اساس حقوق اینجانب از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ برقرار بود ولی متآسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون دلیل موجه قانونی و حتی درک شرایط که همسان با تعداد ۸ نفر دیگر در شهرستان بانه می باشد و هنوز هم حقوق خویش را دریافت می نمایند حالت اشتغال حقوق بنده را قطع نموده اند که این امر تبعات روحی و روانی و حتی اجتماعی بسیار برای اینجانب و خانواده ام داشته و دارد.

آیا این اقدام مصداق سیاست یک بام دو هوا نیست، بنا بر این از دکتر امیر آبادی که بعد از خدا پشت و پناه این قشر بی دفاع هستند نقاضا دارم لطف خود را نسبت به درخواست بنده معطوف نماید تا حق و حقوق امثال بنده ضایع نشود.
یوسف مجتهد - تمام جانبازانی که در گذشته به دلیل اشتغال و دریافت حقوق از این بابت، حقوق حالت اشتغالشان قطع شده است با اصلاح تبصره۲ ماده۳۹، بنیاد موظف است نسبت به برقراری مجدد حقوق آنان اقدام کند.                   

جانبازانی که از ابتدا مشمول قانون حالت اشتغال شده و از حقوق حالت اشتغال استفاده کرده اند سپس در یک دستگاه استخدام شده یا خواهند شد و متقاضی استفاده همزمان از حقوق حالت اشتغال و حقوق استخدام هستند. بر اساس تبصره ۲ ماده ۳۹ در صورتی که جانباز حالت اشتغال که بر اساس قانون حقوق حالت اشتغال می گیرد در دستگاهی شاغل شود (از زمان اصلاح تبصره ۲ماده ۳۹ حقوق حالت اشتغال وی در دستگاهی که حالت اشتغال شده قطع نمی گردد.

اینستاگرام
باسلام بنده تا قبل از استخدام دردستگاه دولتی حقوق حالت اشقال از بنیاد می گرفتم ولی بعداز استخدام حقوق حالت اشتقال زا قطع کرداند وحالا باز نشسته شدام ااگر این حقوق حالت اشتقال به من باید داده شود چکار باید بکتم اگر کسی میداند مرا راهنمای کند با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi