شناسه خبر : 79598
پنجشنبه 27 آذر 1399 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیروی «ترامپ» و «بایدن» از یک سیاست

«زینب سلیمانی» در گفت‌وگو با «راشاتودی»:پیروی «ترامپ» و «بایدن» از یک سیاست

فرزند سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گفت: برای ما «ترامپ» و «بایدن» فرقی ندارند، ما با سیاست‌های آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. «ترامپ» و «بایدن» شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ‌‌کدام بهتر از دیگری نیست.

«ترامپ» و «بایدن» از یک سیاست پیروی می‌کنند/ شهادت سردار سلیمانی چیزی را متوقف نمی‌کند
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «زینب سلیمانی» فرزند سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در گفت‌‌وگو با شبکه خبری «راشاتودی» اظهار داشت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور مشابه هم هستند و از یک سیاست پیروی می‌کنند؛ بنابراین هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست.

وی افزود: «ترامپ» دستور کشتن پدر من را صادر کرد و «بایدن» هم از آن حمایت کرد، پس بین «ترامپ» و «بایدن» تفاوتی وجود ندارد. «بایدن» هم با «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در تشکیل گروه تروریستی داعش هم‌عقیده بود. تفاوت بین «ترامپ» و «بایدن» چیست؟ چه‌چیزی تغییر خواهد کرد؟ آن‌ها افکارشان یکی است و تفاوتی باهم ندارند. برای ما هیچ‌کدام فرقی ندارند. ما با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. «ترامپ» و «بایدن» شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ‌‌کدام بهتر از دیگری نیست.

سلیمانی گفت: پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید  هر برنامه‌ای که آمریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند، نابود می‌شود و آن‌ها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورند. چرا؟ چون پدر من منجی بود. پدر من در واقع یک منجی بود. او نه‌تنها برای مردم کشور خود، بلکه برای همه کشورها انجام داد. پدر من نه‌تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد. او برای همه مردم منطقه با داعش جنگید. نه فقط برای «یمن»، «سوریه»، «لبنان»، «ایران» و «عراق»، بلکه برای همگان جنگید.

وی ادامه داد: پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مسئله را به‌خوبی می‌دانست؛ اما ترسی از آن‌ها نداشت. برعکس، آن‌ها از وی می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد.

سلیمانی افزود: بعد از کشتن پدر من، آمریکا تصور می‌کرد که همه‌چیز متوقف می‌شود؛ زیرا آن‌ها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند؛ اما اشتباه می‌کنند، آن‌ها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه‌چیز خاتمه می‌یابد، این تازه اول راه است.

فرزند شهید «قاسم سلیمانی» در خصوص شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌‌ای دفاعی ایران نیز گفت: آن‌ها به راحتی او را مقابل دیدگان همسرش کشتند. آن‌ها چگونه جرات کردند به کشور ما بیایند و به راحتی مردم ما را در خیابان بکشند؟.

انتهای پیام/

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi