شناسه خبر : 79607
شنبه 29 آذر 1399 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارنماینده ولی‌فقیه در بنیادبامدیران کل بنیاد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد و کارکنان این اداره کل و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از مدیران کل بنیاد
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با حضور در اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران از قسمت‌های مختلف این اداره کل بازدید و با مدیرکل و کارکنان این بخش دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات همکاران این حوزه به جایگاه تأثیرگذار مددکاری در کمک و مشاوره به ایثارگران اشاره و بر اهمیت دیدارهای مستمر با جامعه معزز ایثارگری تأکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دیدار و گفت‌وگو کرد.
صمیمی در این دیدار با اشاره به وسعت کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، گفت: بنیاد تهران بزرگ با بیش از 85 هزار پرونده ایثارگری، 30 هزار پرونده مهمان و داشتن چهار مرکز مشاوره، چهار مرکز توان‌بخشی و مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بقیةالله (عج) دارای شرایطی متمایز از دیگر استان‌ها بوده و خدماتی که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود بسیار گسترده است.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری همچنین در دیدار با عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به بیانات امام (ره) در رابطه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا به تعبیر امام (ره) چشم و چراغ این ملت هستند، از این رو باور ما خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران است.
وی در ادامه شهدا و ایثارگران را گواه صادقی بر کسب بالاترین امتیازات و مدارج تحصیل معنوی برشمرد و افزود: در طول دوران چهل‌ساله انقلاب اسلامی و در مقاطع گوناگون، جوانان این کشور عاشقانه و با بصیرت انقلابی در همه صحنه‌ها حضور پیدا کردند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند و همین امر عامل اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای ذاتی عنوان کرد و ادامه داد: امروز برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ یاد و راه شهیدان از اولویت‌های اصلی است و باید تلاش کنیم خادمی شایسته برای جامعه شریف ایثارگری باشیم.
عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، گزارشی از آمار پرونده‌های ایثارگران شهرستان‌ها و روند خدمت‌رسانی به این عزیزان ارائه کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi