شناسه خبر : 79631
شنبه 29 آذر 1399 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر رییس بنیاد به استان هرمزگان

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای مسکن و اشتغال ایثارگران و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا به استان هرمزگان سفر کرد.

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان هرمزگان

به گزارش «ایثار»، مهندس سعید اوحدی صبح روز شنبه 29 آذر در ابتدای سفر به استان هرمزگان در گلزار مطهر شهدای شهر بندرعباس حضور یافت و پس از زیارت مزارهای مطهر شهدا نسبت به جایگاه و مقام بزرگ آنان ادای احترام کرد.
معاون رییس جمهور در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیش رو بودن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب به مکتب شهید سلیمانی اشاره کردند و ایشان شخصیت تراز انقلاب اسلامی بودند و امیدواریم بتوانیم با اراده‌ای جدی‌تر به آرمان‌های این شهید بزرگوار و تمام شهدا تأسی داشته باشیم.
وی گلزارهای مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست و گفت: همانطور که در قرآن گفته شده شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و بر همین اساس مزار آن‌ها بی‌شک بخشی از بهشت روی زمین است و باید قدردان وجود این گنجینه‌های گرانبها باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در طول 42 سال گذشته با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت از مشکلات عبور کرده‌ایم و امروز نیز به همین ترتیب رمز عبور از مشکلات همچنان توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است و این مسئله بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری محترم بوده است.
اوحدی با بیان اینکه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران حدود 3 میلیون و 750 هزار نفر را شامل می‌شود گفت: توفیق و افتخار بزرگی نصیب بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است که پذیرای این عزیزان باشد و دعا می‌کنیم که لیاقت خدمت به آنان را داشته باشیم.
وی در خصوص اهداف سفر به استان هرمزگان گفت: در این سفر با همت استاندار محترم هرمزگان و تأکید ایشان دو تفاهم‌نامه با موضوعات تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری، ایجاد اشتغال برای ایثارگران و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا به امضا می‌رسد.
معاون رییس جمهور با اشاره به ارائه خدمات درمانی در بیش از 9 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی به ایثارگران گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز به ایثارگران ارائه خدمت می‌کنند. همچنین هزینه‌های انجام شده توسط ایثارگران در مراکز خصوصی نیز حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به آنان پرداخت می‌شود.
اوحدی در ادامه با حضور در منازل جانباز گرانقدر 70 درصد «حسین آتش‌بار»، آزاده و جانباز فقید مرحوم «امان‌الله ماندگاری» و خانواده معظم شهیدان «اسحاق و گنجعلی دارا» با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.
حضور در استانداری هرمزگان به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای مسکن و اشتغال ایثارگران این استان پایان‌بخش سفر یک روزه مهندس اوحدی به استان هرمزگان است.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود...
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi