شناسه خبر : 79635
شنبه 29 آذر 1399 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاثیر سبک غربی بر فرهنگ

محسن - یقین داریم 99 درصد مشکلات ایثارگران ریشه در غربگرایی دارد یعنی مسئولین مربوط به جای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند واژه شهادت را از ادبیات سیاسی و نظامی حذف کنند.

  به یاد داریم سال ها قبل طبق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن علوم اسلامی که مورد حمایت بسیاری از دانشمندان و اساتید حوزه علوم انسانی قرار گرفت اما حرکت موثری از مسئولان دانشگاه ها و غربگرایان مشاهده نشد لیکن اکنون نه تنها علوم انسانی غربی پاکسازی نشد بلکه مواردی مشاهده شده که در کلیه علوم نظری و فنی نیز لازم است فرامین رهبر معظم انقلاب تسری یابد بلکه اصلی به اصول قانون اساسی نظام اسلامی اضافه شود تا مانع از حذف اصول دینی و مذهبی و فرهنگ اسلامی و جایگزینی پوچ گرایی و موهوم پرستی و وارد کردن بی فرهنگی غربی در سرزمین شیعیان واقعی کردد.

 برای مثال ملاحظه می گردد در رشته های هنر و معماری نیز تلاشی همه جانبه برای ورود سبک‌های مزخرف غربی در بستر عرفان اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها بنام هنر و معماری مفهومی هستیم.

 سبک هنر و معماری مفهومی که تلاش می کند با پوشش و بستر عرفان اسلامی موهومات غربی را بجای هنر و معماری اسلامی ایرانی جا بزنند دست کمی از علوم انسانی ندارند زیرا هنر و معماری در تمام ابعاد زندگی انسان ها ارتباط دارد و در اعتقادات و روان تاثیر عمیقی بر جای می گذارد.

لذا تقاضا داریم اینگونه موهومات و پوچ گرایی که به شدت در دانشگاه‌ها و اذهان دانشجویان در حال بارگذاری توسط اساتید معلوم الحال می باشد در ردیف مبارزه با غربگرایی و حفظ فرهنک ایثار و شهادت و علوم انسانی اسلامی قرار گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi