شناسه خبر : 79657
یکشنبه 30 آذر 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد استان البرز به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد «ابراهیم باخدا» پس از عمری مجاهدت و پایمردی در راه آرمان های نظام مقدس و کشور و بعد از تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست...

فاش نیوز - «ابراهیم باخدا» جانباز سرافراز 70 درصد و یادگار دوران دفاع مقدس از استان البرز پس از عمری مجاهدت و پایمردی در راه آرمان های نظام مقدس و کشور و بعد از تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

بر پایه این گزارش و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای امام زاده هادی علیه السلام ینگه امام به خاک سپرده خواهد شد.

شایان‌ذکر است شهید «ابراهیم باخدا» متولد 1325 در سال 1364 به عنوان بسیجی به مناطق جنگی برای دفاع از میهن اعزام شد و پس از چند بار اعزام سرانجام در شهریور ماه 1365 در منطقه شیخ صالح، توسط دشمن بعثی و بمباران شیمیایی از نوع گاز خردل به درجه جانبازی نایل شده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi