شناسه خبر : 79670
دوشنبه 01 دي 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبر خوش دولت به ایثارگران:

۱۲ هزار فرزند شهید و جانباز با برگزاری آزمون، استخدام می شوند

استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بین آن دسته از فرزندان که فاقد شغل هستند، در تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از...

فاش‌نیوز - رئیس‌جمهوری سرانجام با درخواست سازمان اداری و استخدامی کشور برای استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر موافقت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه‌ای به ریاست جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد باتوجه به بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، نسبت به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر علاوه بر سهمیه مقرر در ماده (۲۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدام شود.

استخدام این تعداد از فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بین آن دسته از فرزندان که فاقد شغل هستند، در تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دستگاه‌های غیرمشمول و دارای مقررات خاص صورت خواهد گرفت.

حسن روحانی در پاسخ به درخواست رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مراتب موافقت خود را به شرح زیر ابلاغ کردند: «با استخدام ۱۲۰۰۰ نفر از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان موافقت می‌شود».

بدیهی است؛ شرایط احراز و اولویت‌های فرزندان شاهد و جانباز مشمول این مجوز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ و تلاش خواهد شد مراحل برگزاری آزمون و جذب این افراد در دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال ۱۳۹۹ انجام شود.

لازم به توضیح است؛ مفاد بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه دولت را علاوه بر اجرای ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره‌های آن و اصلاحات بعدی، به استخدام تمام فرزندان شهدا و فرزندان جانباز ۷۰ درصد و بالاتر در طول اجرای این قانون مکلف کرده است.

اینستاگرام
اگر آقای روحانی واقعا می خواست این کار را انجام بدهد حداقل اوائل دوره دوم ریاست جمهوری انجام میداد نه حالا که غزل خداحافظی را می خواند و عملا زمانی برای انجام دادن آن وجود ندا رد به قول قدیمی ها روغن ریخته را خرج امام زاده کرده است
جناب آقای مهندس اوحدی
رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و احترام
با توجه به اینکه ایثارگران شاغل در بخش غیر دولتی در سامانه سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران شاغل ثبت شده اند، لذا نیروهای شرکتی و همه نیروهای شاغل در بخش غیر دولتی دولتی در حقشان اجحاف شده و نمی توانند در سهیمه خود، در آزمون ها شرکت کنند .

خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به اصلاح برنامه سامانه بنیاد اقدام شود .

بنحوی که بین ایثارگران شاغل دولتی و شاغل غیر دولتی تفاوت گذاشته و همه ایثارگران تحت پوشش شاغل در شرکت ها و بخش غیر دولتی بتوانند در سهمیه خود در همه آزمون های استخدامی شرکت کنند

با سپاس
جمعی از ایثارگران تحت پوشش بنیاد
تکلیف اشتغال فرزندان جانباز 25درصد به بالا چه می شود ؟ بیشترین آمار و تعداد جانبازان بالای 25 درصد هستند . البته اشتغال همه فرزندان جانبازان باید اولویت داشته باشد . یعنی دولت برای جایگزین کردن این همه بازنشسته در دستگاه های دولتی و شهرداری ها و بانکها و بیمه و نفت و سایر سازمان های تابعه خود مشکل دارد؟ و یا این استخدام ها برای آقا زاده ها و ژن های برتر و خاص در نظر گرفته شده است ؟ جانباز قطع عضو 35 درصد و بازنشسته فرهنگی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi