شناسه خبر : 79687
سه شنبه 02 دي 1399 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه «به وقت حاج قاسم» برگزار می‌شود

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسابقه «به وقت حاج قاسم» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
 
مسابقه «به وقت حاج قاسم» برگزار می‌شود

 اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی مسابقه‌ای تحت عنوان «به وقت حاج قاسم» با موضوع وصیت‌نامه سیاسی معنوی سردار سلیمانی در سطح کشور و برای عموم مردم برگزار می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی اسوه و الگویی است که هم در حیات و هم در شهادت خود چراغ راه بسیاری از آزادگان و جوانانی است که خواهان حرکت در مسیر یاری و همدلی به دیگر انسان‌ها بوده و به دنبال رسیدن به مقصود و مطلوب انسان مؤمنی هستند که هدفش ساختن جامعه‌ای مهیای ظهور است.
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد با اشاره به ویژگی‌های وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این وصیت‌نامه آخرین، معتبرترین و مهم‌ترین منشور و سندی است که از این قهرمان ملی و شخصیت اخلاقی و فرمانده رشید محور مقاومت به یادگار مانده که هم در حوزهٔ ملی و هم در حوزهٔ جبهه مقاومت منتشر شده است.
یارنسب در ادامه افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم مردم به ویژه دانشجویان سراسر کشور آزاد است و هدف از برگزاری آن آشنایی بیشتر با وصیت‌نامه این شهید بزرگوار است و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «به وقت حاج قاسم» می‌توانند آثار خود را از 6 دی ماه لغایت 16 دی ماه از طریق سایت bookrc.ir ارسال کنند و به 20 نفر از برندگان جوایز نفیسی اعطا می‌شود که البته با توجه به میزان افزایش شرکت‌کنندگان جوایز نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت bookrc.ir مراجعه و آگاهی کسب کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi