شناسه خبر : 79688
سه شنبه 02 دي 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه معاون توسعه مدیریت بنیاد تهران

مراسم تکریم «سعید کهنسال» و معارفه «قاسم ملکدار» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد تهران بزرگ یکشنبه 30 آذرماه در سالن الغدیر برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد تهران برگزار شد
 ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحولات جدید در بنیاد گفت: با همت جهادی و عزم راسخ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تغییرات و اقداماتی بودیم و در ادامه این تحولات با بررسی‌ها و مشورت‌های متعدد و با توجه به توانایی‌ها و سابقه آقای کهنسال تصمیم گرفته شد از خدمات ایشان در ستاد مرکز بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه تغییر و تحول نیاز سازمان است افزود: هر تغییری در ذات خود نشاط، شادابی و پویایی را به همراه دارد و در مجموعه بنیاد تهران شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با اشاره به وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا گفت: در ایام کرونا باید به طور کامل پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و بیشتر مراقب سلامت یکدیگر باشیم تا این ویروس منحوس هرچه زودتر از ایران و سراسر دنیاد رخت بربندد.
حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ نیز در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی به عنوان مدافعان سلامت جان خود را فدا کرده و می‌کنند و از خود گذشتگی آنان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به ساختار ویژه و تعداد پرونده‌های ایثارگران تحت پوشش بنیاد تهران گفت: بنیاد تهران بزرگ با 12 منطقه، 4 مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاع، سه مرکز مشاوره و روانشناسی، دو بیمارستان که به تازگی به شرکت متد واگذار شده است و دو مرکز فرهنگی در بهشت زهرا (س) و چیذر که امور مربوط به گلزار شهدا و صالحین را انجام می‌دهند، خدمات مورد نظر را به بیش از 80 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi