شناسه خبر : 79689
سه شنبه 02 دي 1399 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست ستادمناسبت‌های ملی بنیاد شهید

نشست ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۱ دی‌ماه با بررسی دو موضوع بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده برگزار شد.
 
نشست ستاد مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش «ایثار» سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با تبریک روز پرستار گفت: نمونه واقعی پرستار حضرت زینب (س) بودند. پرستاری یک علم نیست بلکه یک عشق است. در دوران دفاع مقدس با دشمنی مشخص روبرو بودیم ولی امروز پرستاران ما با دشمنی نامشخص روبرو هستند و با نهایت فداکاری به مردم خدمت می‌کنند.
وی با تأکید بر لزوم افزایش هم‌افزایی در ستاد مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا نیز در وصایای خود بر لزوم وحدت، پیروی از ولایت و مقاومت تأکید کرده‌اند و این مسئله باید سرلوحه همه ما باشد.
اسکندر یارنسب مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به قرار داشتن در آستانه شهادت سردار سلیمانی گفت: برنامه‌هایی به‌منظور بزرگداشت یاد سردار دل‌ها در نظر گرفته شده است که باید برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
وی افزود: همچنین کنگره ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با مشارکت و همکاری امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و کمیته‌هایی نیز در همین راستا شکل گرفته است.
در ادامه این جلسه اعضای ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان نظرات و طرح پیشنهادات خود در زمینه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و کنگره ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi