شناسه خبر : 79734
چهارشنبه 03 دي 1399 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام زشت و سخیف مدیر روابط عمومی پست هرمزگان

فاش‌نیوز - عمل خلاف شرع و عرف مدیر روابط عمومی پست هرمزگان در محل کار و در مقابل دوربین ها و آن هم در بین بانوان همکار که کاملا علنی صورت گرفته و آشکارا و زیر تابلوی پست است هیچ توجیهی ندارد و باعث اعتراض خانواده شهدا و فرزندان شهدا شده است.

غلامرضا طیبی اخیرا در مقابل چند دوربین و با لباس رسمی و البته ظاهری موجه اقدام به رقص در بین بانوان نموده است و انتشار این تصاویر که هرگز مخفی نبوده است و در محیط اداری بوده موجی از خشم و اعتراض مردمی را درپی داشته است.

شاید برخی به ستارالعیوبی استناد کنند. این آدم می بیند فیلم می گیرند و عملا گناه علنی می کند .فاسق نه غیبت دارد و نه در آن موردی که علنی گناه می کند قابل اغماض است.چون با پرده دری جامعه را متلاطم می کند.

چرا در اداره کل پست هرمزگان در ساعت اداری که از بیت المال حقوق می گیرند تا علنی گناه کنند و اگر من و شما اعتراض کنیم برخی بگویند ستار باش! ستاری برای فسق نیست..برای گناه مخفیانه است...نه رقص لای دست و پای چند کارمند نامحرم زیر تابلوی پست جمهوری اسلامی ایران با یقه‌یآخوندی و ریش و کت و شلوار و ظاهر موجه.

بسمه تعالی.
جناب آقای رمضانعلی سبحانی فر
مدیر عامل پست
خجالت کشیدیم کلمه جمهوری اسلامی ایران را در کنار کلمه پست در شرایطی همراه کنیم که در زمان مسوولیت شما و در اوج فاجعه کرونا که تعداد زیادی پستچی دچار کرونا شده اند، عده ای مفت خور و حرام کار در ساعت اداری و در حال ارتزاق از سفره‌ی بیت‌المال اقدام به رقص و پایکوبی و چرخیدن میان زنان نامحرم در اداره پست می نمایند و با ظاهری موجه خون دل دوبرابر به خانواده شهدا می دهند. مردم ایران مالیات نمی دهند که شما در محیط اداری و در ساعت اداری و با امکانات اداری مجلس فساد برپاکنید. وجود چند دوربین در تصویر نشان دهنده اقدام عمدی و علنی و آگاهانه و مزورانه مدیر روابط عمومی پست هرمزگان و تعدادی کارمند زن بی اخلاق است. درخواست داریم قبل از به جوش آمدن خون خانواده شهدا نسبت به اخراج کسانی که از خون بیش از دویست هزار شهید پول می گیرند و در ساعت اداری مجلس فساد بر پا می کنند اقدام نمایید. شک نکنید روسری برداشتن در میدان انقلاب هرگز بدتر از رقص در ساعت اداری نیست. هر دو یک هدف را دارند و آن اباحه گری و عادی سازی گناه است. جمعی از امت حزب الله و خانواده شهدا

عمل خلاف شرع و عرف مدیر روابط عمومی پست هرمزگان در محل کار و در مقابل دوربین ها و آن هم در بین بانوان همکار که کاملا علنی صورت گرفته و آشکارا و زیر تابلوی پست است هیچ توجیهی ندارد و باعث اعتراض خانواده شهدا و فرزندان شهدا شده است.

غلامرضا طیبی، مدیر روابط عمومی اداره پست هرمزگان اخیرا در مقابل چند دوربین و با لباس رسمی و البته ظاهری موجه اقدام به رقص در بین بانوان نموده است و انتشار این تصاویر که هرگز مخفی نبوده و در محیط اداری بوده است، موجی از خشم و اعتراض مردمی را برانگیخته است.

اینستاگرام
وقتی به عنوان یک شهروند ایرانی، در جریان این حرکت سخیف یک مسؤول قرار گرفتم؛ آنهم در میان بانوان و فیلمش را تماشا کردم، تعجب کردم و به عنوان یک ایرانی، متأثر شدم و بار دیگر، به سقوط برخی مسؤول‌نماها که معلوم نیست با چه شرایطی و با چه هدفی و با سفارش چه کسانی، در ادارات نفوذ کرده‌اند، پی بردم. حتی فارغ از بحث ایدئولوژی، این حرکت، محکوم است؛ در هیچ کجای دنیا و در هیچ سیستمی، چنین حرکتی پذیرفته نیست. قطعاً برکناری صرف ایشان از کار، کافی نیست و به جهت هنجارشکنی و پخش آن در فضاهای مجازی و نشر انبوه آن و بازی با افکار عمومی، به‌خصوص بازی با افکار نوجوانان و جوانان و ایجاد چالش با مرتکب اینگونه هنجارشکنی، باید به اشد مجازات مصرح در قانون، محکوم شوند. به نظرم، دادستان، شخصاً باید به عنوان مدعی‌العموم وارد این قضیه بشوند. به نظر می‌رسد چندسالی است افکار و دست‌های پنهانی با اهدافی مشخص، این قضیه رقص کردن‌ها و عادی انگاشتن آن را در بین طبقات مختلف، هدایت می‌کند؛ همین مورد را در خصوص اکبر عبدی هم در مدتی پیش در اجرای کنسرت سالار عقیلی دیدیم؛ کاری که اکبر عبدی کرد، خارج از شأن این هنرمند توانا و محبوب بود. فارغ از موضوع رقص و فارغ از هرگونه بحث‌های ایدئولوژیکی و بد، غیرمجاز یا خوب و مجاز بودن رقص، این حرکت سبک که بدون هرگونه هماهنگی قبلی و صرفاً، به علت عدم مدیریت ایشان بر خود و جوگیرشدنشان اتفاق افتاد، به شدت از محبوبیت ایشان در بین طیفی از مخاطبانش، کاست. بعد از آن، رقص شبه‌هنرمند دیگر به نام امین زندگانی را هم دیدیم که رقصید و نشر داد آن را؛ اگر مسؤولان به صورت جدی ورود می‌کردند و منع می‌کردند اینان را از بازی مجدد و حضور در صدا و سیما که اکنون می‌بینیم همین امین زندگانی برنامه اجرا می‌کند در شبکه‌ای در سیما، یک تنبهی می‌شد و کار به رقص یک مسؤول هم کشیده نمی‌شد. به نظرم رقص ظاهر ماجرا است و هدف هنجارشکنی و عادی انگاری و بازگشت به افکار پوچ است. محمدرضا باقرپور - فعال و پژوهشگر فرهنگی و اجتماعی
شاید داشته ورزش می کرده ؟!
واقعا شرم آور است.تو این وضعیت کرونا که ما صبح تا شب با هزینه شخصی و وسیله شخصی برای فرزندان این مملکت کار می کنیم و وقت رسیدن به خانواده نداریم ،این آقا با ریش و لباس رسمی در زمان اداری در میان خانمهای نامحرم می رقصد.
خوشا به غیرت همسران این خانمها
خانواده شهداتون به گرونی و فساد هم اعتراض میکنن ایا؟؟؟؟؟!!!
صراحتا" می گویم که حق دارند به گرانی و اینطور مسایل اعتراض نکنند چرا که آنان هزینه های سنگینتری داده اند که با این چیرها قابل مقایسه نیست و اگر این چیز ها برایشان مهم بود که عزیزانشان را فدا نمی کردند. درثانی برای اینطور چیزها همیشه کسانی هستند که اعتراض کنند و کم هم نیستند. آنچه که در این دوره و زمونه براثر فعالیت شدید ضد فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان مسایل فرهنگی و اخلاقی است که مظلوم و مغفول واقع شده است.
باسلام خدمت علی اقای بزگوار شهدا رفتن که این خاک و ناموس از دست دشمن درامان باشند وگرنه الان برخی به پعثی می گفتید سلام دایی شما نمی دانید که دل خانوادهای شهدا از این مسائل خون است ندانسته قضاوت نکنید
خانواده شهدا از گرونی و فقر و دزدی و اختلاس ناراحت نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟
دمش گرم
خداوند از سر تقصیرات این بگذره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi