شناسه خبر : 79735
پنجشنبه 04 دي 1399 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به داد یک رزمنده تنهای کرمانی برسید

محمود سلطانی تاج آبادی زرند کرمان - مدت بیست ماه از دارخوین گرفته تا مریوان در تیپ 55 هوابرد گردان 158پیاده رزمی در جبهه های حق علیهه باطل خدمت کردم جنگیدم و بود یکی از هم ولایتی های خودم اسلحه را انداخت فرار کرد. درحالی که فراری بود دست به خلاف زده بود. فراری بود. حکم جلب داشت. شد معافی. پولی معافی را خرید. خلاصه استخدام شد. بازنشست شد. حقوق بگیر. من هم هنوز بیکارم و یک ریال هیچ کجا حقوق ندارم.

  همسر قالیباف من خرج خانه و فرزندانم رابه سختی می دهد. خجالت می کشم سرسفره لقمه نانی بخورم. خیلی بدحالم. تقدیرنامه هم از یگان دارم ایثارگران مرا فرستاد بیمارستان ارتش کرمان نزد چهار دکتر با ویزیت گران و پرداخت پول به چند شماره حساب و بعد پاسخ را بردم شیراز تیپ 55 هوابرد تحویل دادم چندین فرم پول دادم پرکردم تحویل دادم و کرایه رفت و برگشت خلاصه بعد از این همه پول سه شماره تلفن گرفتند شما بروید منتظر زنگ ما باشید که خبری نیست که نیست. حالا از شما می خواهم فکری برای من هر چه زودتر بکنید.

اینستاگرام
سلام اگر برای کمک معیشت درخواست داده اید
به امید خدا قرار است برای پرونده های در صف انتظار در سال 1400 رسیدگی شود .
پیشنهاد می کنم نامه ای برای سردار شریفی رییس امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح بنویسید و شرح حال خود بگویید . ایشان انسان شریفی است اگر خدا بخواهد به دستش می رسد و دستور مساعدت می دهند
از خبرنگار محترم فاش نیوز نیز درخواست دارم مصاحبه ای با سردار شریفی داشته باشید
در حال حاضر در برخی از استانها برای رزمندگان واجد شرایط حتی پرونده برای معیشت تشکیل داده نمیشه و اظهار بی اطلاعی از قانون می کنند!
به برخی گفته شده چون سرباز بودید این معیت تعلق نمی گیره !
برخی از پرونده ها 4 سال است مانده
البته خدا رو شکر امسال دکتر امیر ابادی رییس فراکسیون شد و جلسات خوبی داشتند
ولی این مصاحبه می تواند کمک خوبی باشند
با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi