شناسه خبر : 79741
پنجشنبه 04 دي 1399 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام فرهنگیان کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی

فرهنگیان استان کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ادای احترام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش و فرهنگیان کرمان امروز پنجشنبه با حضور جمعی از نیروهای ستادی و فرهنگیان این استان در گلزار شهدای شهر کرمان و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

فرهنگیان کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کردند

این حضور فرهنگیان کرمان در گلزار شهدا به مناسبت هفته سوادآموزی و سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) انجام شد.

اول تا هفتم دی ماه با عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده است.

روزشمار هفته سواد آموزی از اول دی ماه با عنوان روز سواد و رسانه، دوم دی‌ماه روز سوادآموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی و سوم دی‌ماه روز سوادآموزی، فرهنگ کتاب‌خوانی و جهش تولید نامگذاری شده است.

همچنین چهارم دی‌ماه نیز با عنوان روز سوادآموزی و فرهنگ ایثار، شهادت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، پنجم دی‌ماه روز سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار به‌صورت مجازی، ششم دی‌ماه روز سوادآموزی و مسئولین و هفتم دی‌ماه روز سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌صورت مجازی نامیده شده است.

سازمان نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ با هدف با سواد کردن خیل عظیم بی‌سوادان کشور به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi