شناسه خبر : 79766
شنبه 06 دي 1399 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انهدام کاروان‌های لجستیک آمریکا در ۴ استان عراق

افراد ناشناس سه کاروان متعلق به اشغالگران تروریست آمریکایی را در استان‌های «بابل»،«دیوانیه»، «ذی قار» و «المثنی» هدف انفجار بمب قراردادند و خساراتی را به آنها وارد کردند.
یک کاروان متعلق به نظامیان اشغالگر آمریکایی دیروز در منطقه «سماوه» استان المثنی واقع در جنوب عراق، هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد. به گزارش فارس، یک منبع امنیتی در این رابطه، به شبکه خبری «سومریه» گفت: «این انفجار کشته و زخمی نداشته،ولی به خودروهای کاروان آسیب وارد کرده است». السومریه همچنین گفت که این انفجار در مسیر بین‌المللی واقع در استان‌های «الدیوانیه» رخ داده است. وی تأکید کرد، یک بسته انفجاری در مسیر کاروان حامل تجهیزات لجستیک آمریکا در دیوانیه منفجر شد و در پی آن، یک راننده زخمی و به خودروهای کاروان نیز آسیب وارد شد. در استان ذی قار در جنوب عراق نیز انفجار مشابهی رخ داد.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi