شناسه خبر : 79774
شنبه 06 دي 1399 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشنهاد بودجه‌ای یک جانباز اهل حساب و کتاب

نظام پلکانی افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت، با شیبی که برای حقوق و مزایا (شامل حکم، اضافه‌کار، پاداش و کارانه و نظایر آن - هر آنچه پرداخت می‌شود) ...

به نام خداوند جان و خرد؛ با سلام و احترام؛ راهکاری برای اصلاح بودجه 1400 پیشنهادی دولت به مجلس محترم شورای اسلامی، در راستای انضباط مالی در پرداخت حقوق‌ها، رعایت عدالت در توزیع عادلانه و اصلاح حقوق‌های بالا ارائه می گردد.

1- نظام پلکانی افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت، با شیبی که برای حقوق و مزایا (شامل حکم، اضافه‌کار، پاداش و کارانه و نظایر آن - هر آنچه پرداخت می‌شود) زیر 50 میلیون ریال، 25 درصد افزایش؛ تا 60 میلیون ریال، 20 درصد افزایش؛ تا 70میلیون ریال، 15 درصد افزایش؛ تا 80 میلیون ریال، 10 درصد افزایش؛ تا 90 میلیون ریال، 5 درصد افزایش؛ تا 100میلیون ریال، 0 درصد افزایش؛ تا 110میلیون ریال، 10 درصد کاهش؛ تا 120میلیون ریال، 20 درصد کاهش؛ تا 130میلیون ریال، 30 درصد کاهش؛ تا 140میلیون ریال، 35 درصد کاهش؛ تا 150میلیون ریال، 40 درصد کاهش؛ بیش از 150 میلیون ریال، 50 درصد کاهش.

2- افزایش نرخ مالیات تا 70 درصد برای حقوق و مزایا (شامل حکم، اضافه‌کار، پاداش و کارانه و نظایر آن - هر آنچه پرداخت می‌شود)، بالاتر از 100 میلیون ریال.

جانباز متخصص حسابداری

اینستاگرام
به قول یکی از دوستان
در این کشور
دکتر داریم
مهندس داریم
و
آدم حسابی
منظورش از آدم حسابی، حسابدار که با حساب و کتاب سر و کار دارند
قانون معافیت مالیات از حقوق شامل ایثارگران شاغل در بخش های دولتی می شود ولی شامل ایثارگران بخش خصوصی که در ایام کرونا هیچ حمایتی دریافت نکردند و بسیار در تگنا هستند نمی شود.جا دارد نمایندگان محترم مجلس ، ایثارگران شاغل در بخش خصوصی به ویژه بخش فرهنگی را معاف از مالیات کنند.البته فعالان فرهنگی مشمول معافیت از مالیات هستند ولی اداره مالیات این قانون را اجرا نمی کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi