شناسه خبر : 79776
شنبه 06 دي 1399 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کوتاهی جانسوز ارتش!

 ناصر (ایثارگر ارتش) - من کهنه سرباز تکاور از تیپ 45 هستم. سال 97 پرونده ام را تکمیل کردم و با گرفتن صورت سانحه و نظرات پزشکان ارتش، پرونده تیپ برای انجام کارهای بعدی به تهران فرستاده شده ولی متاسفانه تا امروز خبری نشده است. شاید بعضی برادران فکر کنند که من جایی مشغول به کار هستم، در صورتی که حقیقت این است که به خاطر مشکلاتی که دارم، پانزده سال است که بیکارم.

اینو برای عزیزان و برادران وهمینطور برای مسئولان با شرافت می نوسم. آقایان؛ برای مرد بی پول و بی درآمد مشکل زیادی وجود دارد، بغض گلویم را می فشارد. این شرایط واقعا از مرگ بدتر است. می‌دانید غرور یک مرد وقتی شکسته بشود چه زجری می کشد؟ آرزو می‌کنم هرگز هیچ مردی مثل من نزد خانواده اش خار نشود. واقعا از روی آنها خجالت می‌کشم.

به خدا قسم آن زمان اصلا فکر جانبازی و پرونده داشتن را در سر نداشتم، فکر می‌کنم اگر در زمان جنگ با سپاه به جبهه ها می رفتم الان حداقل ماهی دومیلیون حقوق می گرفتم، ارتش در مورد سربازانش خیلی کوتاهی کرده و می‌کند. خواهش می‌کنم لطفا"مسئولان درکمان کنند.

اینستاگرام
مسیولین محترم در چندسال گذشته طبق بند الف ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه رزمندگانی که در جنگ تحمیلی فاقد مدارک بالینی به هر دلیل مجلس در گذشته تصویب کردبند بند دولت آقای روحانی در پایان سال ۹۶ اجرا کرد و ستاد کل نیروهای مسلح به مسیولین ایثارگران نظامی ارتش در پادگان ها ابلاغ کرد برای تعیین درصد سربازان رزمنده ابثارگر جنگ تحمیلی و اعصاب روان بنیاد شهید ۵ درصد جانبازی بدهد. من رزمنده طبق قانون فاقد مدارک بالینی درسال ۹۱ سازمان ایثارگران ارتش برابر با قانونی که احراز شدم کمیسیون های احراز ماده ۱۲۰ قانون ارتش صورت سانحه و شورای عالی پزشکی ۱۴ درصد جانبازی با هزینه ایاب و ذهاب و حق بیمارستان های ارتش برای من مخارج داشت ولی بار دوم طبق این بند الف ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه که مجلس دولت و ستاد کل اجرا و تصویب و ابلاغ کرد. کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲بررسی و اقدام شود. امیدوارم ارتش هم پیگیری و رسیدگی کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi