شناسه خبر : 79777
دوشنبه 08 دي 1399 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخواید برای درمان ما هیچ کار نکنید؟!

مرتضی قنبری وفا - دو شب پیش با شماره اعلام شده 1671، تماس گرفتم. ابتدا خانم اپراتور خود را معرفی کرد (چه باکلاس!!) سپس گفت مشکلتون چیه ؟ گفتم می خواهم تست کرونا دهم، سپس کد ملی بنده را خواست و دادم در ادامه فرمودند فقط شما و همسرتان، مشمول دریافت خدمات هستید. سئوال کردم باید چه کنم؟ فرمودند در ابتدا با یک متخصص عفونی یا متخصص ریوی و سومی را یادم رفته، در خواست تست (پی سی آر) بدهند که از طریق بذاق و ترشخات بینی تست انجام می شود و باید هزینه آن را خودتان پرداخت کرده، با گرفتن فاکتور بیمه دی هزینه آن را خواهد پرداخت. سئوال کردم هزینه آن چقدر است، گفتند (نمی دانم !!!)

 با عرض پوزش این دیگه چه مسخره بازی است؟ چون اگر جانبازی از ابتلای به کرونا، دچار شک و تردید باشد، با حضور در این اماکن صد در صد، به کرونا مبتلا می شود و همانطور که شاهدیم، در هر شبانه روز، جانبازان 70 در صد زیادی به شهادت می رسند.
باور یک امر نسبی است، مانند سئوال اول مرغ بود یا تخم مرغ؟ هر وقت به این سئوال با علم یقین رسیدیم، می توانیم به شایستگی، بنیاد شهید در خدمات رسانی درمانی، کرونا به جانبازان اعلام نظر کرد.
بنده دو پیشنهاد دارم و آن را بیان می کنم:

 اول: تمام جانبازان را بریزید، در دریا و سرشان را زیرآب کنید، دیگر نه توقعی می ماند، نه اعتراضی و در این راه کل صورت مسئله پاک می شود، هم جانباز از درد کشیدن راحت و به آرامش ابدی میرسد هم بنیاد، بدون سئوال و جواب کارش را انجام می دهد.

دوم: با توجه به تناقضات موجود، بین وزارت بهداشت و مردم، دولت می گوید ما بر اساس تحریم، قادر به وارد کردن، واکسن کرونا با 96 درصد موفقیت در افراد، نبوده اما خزانه داری آمریکا اعلام کرده، ایران جهت وارد کردن واکسن کرونا، هیچ مشکلی ندارد، با توجه به اینکه کشورهای فقیر همسایه ایران، بدون داشتن منابع نفتی و گازی، 80 میلیون دوز واکسن کرونا را خریداری ، آن را رایگان در اختیار مردم خود قرار داده، اما وزارت بهداشت ایران، صراحتا" اعلام کرده، ما در جستجوی واکسن موثر ایرانی بوده، تمایلی برای واردات واکسن نداریم لذا بنیاد شهید، با همکاری دولت، نسبت به تامین ارز حمایتی مانند 4200، اقدام کرده و بهای واکسن را پس از تزریق و ایمنی از حقوق، جانبازان مستعد به بیماری، کسر کند. فکر نکنم جانبازی با این مورد، اختلاف نظر داشته باشد.

 اما در خاتمه یادآور می شوم، این پروسه تست کرونا، برای جانبازان هیچ توجیه علمی و اخلاقی نداشته و در واقع هیچ جانبازی، برای تست کرونا با این روش هرگز اقدام نخواهد کرد که (شاید) همین موضوع، عدم استقبال جانبازان، یک سیاست غیر اخلاقی و غیر ارزشی، باشد که دولت و بنیاد شهید به دنبال آن هستند تا هزینه های درمانی جانبازان، قطره چکانی، پرداخت و در انتها کاملا" قطع بشود. خدا کند برداشتم غلط و نادرست باشد.

والسلام

اینستاگرام
چندین صد ملیارددلار از مذاکره برجامی از امریکا ازاد وبه ایران منتقل شده اما ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi