شناسه خبر : 79798
یکشنبه 07 دي 1399 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردارسلیمانی نمونه تربیت‌یافته مکتب امام خمینی

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی گفت: سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و از آنجایی که وی مرید واقعی و تابع امام (ره) بود تمام شاخص‌های مکتب امام (ره) را در خود داشت.

 

همرزم ۴۰ ساله حاج قاسم از ویژگی‌های سردار مقاومت و حسرت او گفت سلام سردار مجله صبحگاهی است که همه روزه از ساعت هفت صبح روی آنتن «شبکه رادیویی مقاومت» می‌رود.

در این برنامه رادیویی تعدادی از هم‌رزمان سردار سلیمانی و کارشناسان مسائل منطقه غرب آسیا حضور می‌یابند تا در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان، یاد و خاطره رشادت‌های شهدای جبهه مقاومت را گرامی دارند.

مهمانان امروز برنامه «سلام سردار» هم‌رزم ۴۰ ساله و دستیار ویژه سردار سلیمانی به همراه امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش و فرزند شهید پورجعفری از همراهان سردار سلیمانی در زمان شهادت، بودند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش در این برنامه اظهار داشت: سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و از آنجایی که وی مرید واقعی و تابع امام بود تمام شاخص‌های مکتب امام را در خود داشت. مکتب امام خمینی (ره) با اسلام ناب محمدی آغاز شد، اسلامی که متکی به کتاب و سنت بود و اتکا و اعتقاد به صدق وعده‌های الهی و در نقطه مقابل بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهان داشت. امام به نیرو و اراده مردم بسیار معتقد و حامی جدی حمایت محرومان و مستضعفان بود.

وی افزود: تمامی این ویژگی‌ها نیز به سردار دل‌ها منتقل شده بود و ایشان با یک انگیزه دینی و خدایی بدون چشم‌داشت مادی در هر مسئولیتی که از آغاز جوانی و نوجوانی بود همیشه از اسلام در قالب یک انسان مورد اعتماد صحبت می‌کرد و مردم را به خوبی جذب می‌کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش بیان کرد: شهید سلیمانی بسیار به تربیت روحی و اخلاقی افرادی که با وی کار می‌کردند توجه داشت و همیشه اعتقاد داشت افرادی که قرار است در این حوزه و مسئولیت‌ها قرار گیرند باید هدف‌ها را به خوبی درک کنند.

فولادی تاکید کرد: سردار سلیمانی سرباز مخلص رهبری بود و مقام معظم رهبری در زمان حیات سردار سلیمانی، وی را به عنوان شهید زنده خطاب می‌کردند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش تصریح کرد: حاج قاسم به شدت پایبند به انقلاب و ارزش‌های انقلاب بود و هیچوقت خود را در کانون توجهات قرار نمی‌داد و در جهاد فی سبیل الله بی‌پروا بود از هیچ فعالیتی در راه خدا و جهاد فی سبیل الله دریغ نمی‌کرد.

حاج قاسم پس از دفاع مقدس لحظه‌ای از یاد و خاطره شهیدان هم‌رزم و همکار خود غافل نبود

محمدعلی پورجعفری فرزند شهید پورجعفری همراه سردار سلیمانی در زمان شهادت مهمان دیگر برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت بود، وی درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید پورجعفری بیان کرد: پدرم فردی ساده زیست، مظلوم، بی‌ریا بود. ایمان و ولایت‌پذیری پدر همیشه الگو و نمونه بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi