شناسه خبر : 79819
دوشنبه 08 دي 1399 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انس شهید «زین‌الدین» با یک آیه معروف قرآن کریم

دوست و همرزم شهید «زین الدین» گفت: ایشان همیشه قرآن همراهش بود و حتی در خط مقدم جبهه جلسه‌های قرآن برگزار می‌کرد.

 

«حسین کاجی» دوست و همرزم شهید «مهدی زین‌الدین» در برنامه «عصر مقاومت» اظهار داشت: «افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد» آیه‌ای بود که شهید زین الدین همیشه زیر لب داشت. ۲۵ مرداد برای عملیات والفجر ۸ به منطقه والفجر رفتیم و عملیات ۲۰ بهمن انجام شد. در این مدت شهید زین‌الدین گزارش شناسایی‌ها را می‌گرفت و تا آخرین لحظه نزدیک دشمن می‌آمد و بعد که برمی‌گشتیم شهید زین‌الدین می‌دوید و ما هم پشت سرش می‌دویدیم.

شهیدی که از ۵ سالگی با قرآن انس داشت

وی ادامه داد: همه تعجب کرده بودیم که چرا می‌دود؟ وقتی رسیدیم گفت برای این می‌دویدم که نماز شب‌مان قضا نشود. از سویی جلسه‌های قرآن هم برگزار می‌کرد تا بچه‌ها با قرآن انس بگیرند و تفسیر قرآن را هم انجام می‌داد.

کاجی در ادامه افزود: مادرشان می‌گفت در پنج سالگی همراه من به جلسه‌های قرآن می‌آمد و همانجا با قرآن انس گرفت و تا لحظه شهادت از قرآن جدا نشد و تا زمان شهادت نیز قرآنش را از خودش جدا نکرد و بعد از شهادت قرآن خونی را در جیبش پیدا کردند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi