شناسه خبر : 79820
دوشنبه 08 دي 1399 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداراوحدی با تنها خانواده ارمنی دارای ۲ شهید

سعید اوحدی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی در دیدار با خانواده شهدای ارامنه گفت: شما ارامنه عزیز که فرزندان و همسران خود را در راه میهن از دست دادید سهم بزرگی در استقلال، بزرگی و عزت کشورمان داشته و دارید.

 

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای ارامنه/ارامنه سهم بزرگی در استقلال و عزت کشورمان دارندسعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با «خانم سلوارت اوهانسیان قزلجه» مادر شهید «ادموند موسیسیان قزلجه» و همسر شهید «هایقاق موسیسیان قزلجه» از ایثار و فداکاری شهدای ارامنه در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این خانواده شهید اظهار داشت: خانواده شهید موسیسیان تنها خانواده دو شهیدی از ارامنه کشور هستند و بزرگداشت مقام این خانواده که دو تن از عزیزان خود را تقدیم میهن خود کرده‌اند وظیفه خدمتگزاران آن‌ها است.

وی ضمن تبریک میلاد عیسی مسیح (ع) به بازماندگان این شهدای بزرگوار بر نقش مهم اقلیت‌های دینی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد.

مهندس اوحدی در این دیدار در مورد پیگیری مشکلات درمانی این خانواده دستورات لازم را صادر کرد.

معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با «خانم نینا هارطونیاس نخجوان تپه» همسر شهید «انوشاوان عیوضیان» با بیان اینکه حضرت عیسی (ع) پیامبر رحمت و مهربانی است، گفت: ایثار ارامنه عزیز در پیروزی انقلاب اسلامی و صحنه‌های حساس کشور قابل تقدیر است و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و از اهداف بلند آنان پاسداری کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شما ارامنه عزیز که فرزندان و همسران خود را در راه میهن از دست دادید سهم بزرگی در استقلال، بزرگی و عزت کشورمان داشته و دارید.

مهندس اوحدی در این دیدار‌ها پیام رییس جمهوری را نیز به خانواده شهدای ارامنه ابلاغ کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
باسلام حضور،،،،،،،،،،،،عزیزان فاشنیوز انشاالله که این همه اعلام پشتیبانی مجلس ومسئولین بعداز ۴۰ سال نتیجه بدهد
ومسئولان از تقصیرات مابگذرن زیرا ما خودمان این گناهان را مرتکب بشیم اینجوری شده،،،،واما تقصیرات ما عبارتنداز
۱ در جنگ کشته نشدیم،،،،۲از وابستگان خدایان زرو زور نیستیم
۳ عرب واز نوع خارج نشین نیستیم۴
خداازکسانیکه پا گذاشتن روی خون شهدا وجانبازان ورزمندگان را خون جگر کردن نگذرد من باید دست به اولاد دراز کنم وپول داروی زخم ۴۰ ساله ام را بگیرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi