شناسه خبر : 79841
سه شنبه 09 دي 1399 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیادبا خانواده شهید

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نوی میلادی با خانواده شهید و جانباز ارمنی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید و جانباز ارمنی

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری عصر یکشنبه ۷ دی ماه به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نوی میلادی با خانواده شهید «آلفرد گبری» دیدار کرد و ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) میلاد پیامبر مهربانی و سال نوی مسیحی را به خانواده محترم شهید تبریک گفت.
وی در این دیدار بر نقش مهم اقلیت‌های مذهبی در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: فداکاری‌های شهدا در مسیر سربلندی انقلاب اسلامی هرگز فراموش نمی‌شود و همه ما خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می‌دانیم.
وی همچنین در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «هاسو کشیش دانیالیان» تأکید کرد: حضرت عیسی مسیح (ع) و حضرت موسی کلیم الله (ع) مورد علاقه و احترام ما هستند. اعتقاد داریم حضرت عیسی (ع) به عنوان پیامبری عظیم‌الشأن در آخرالزمان با حضرت مهدی (عج) ظهور و دست در دست هم دنیا را پر از عدل و داد خواهند کرد.
گفتنی است در این دیدارها مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi