شناسه خبر : 79843
سه شنبه 09 دي 1399 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل‌نوشته همسر شهیدقربانی برای حاج قاسم

هجر حبیب-4|دل‌نوشته همسر شهید روح‌الله قربانی در فراق حاج قاسم سلیمانی

همسر شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌ در خصوص فراق حاج قاسم سلیمانی نوشته‌ است.

 13 دی ماه سالروز یکی دیگر از جنایت‌های استکبار جهانی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است؛ اقدامی که نه تنها مردم کشورمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان را در غمی بزرگ فرو برد.

رئیس‌جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا در چنین روزی دستور ترور بزرگ مردی را داد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از لبنان و‌ سوریه گرفته تا افغانستان و عراق احساس آزادگی و حمایت این بزرگ مرد را چشیده‌ و توانسته‌اند از یوغ استکبار رهایی یابند.

سردار رشید اسلام، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی، مردی که از جوانی میدان‌های نبرد را ترک نکرد و همواره لباس مجاهدت را به تن داشت. مبارزی که در دوران جوانی عملیات‌های تأثیرگذاری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد و بعد از آن با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، جنوب شرق کشور را از لوث وجود اشرار و گروهک‌های تروریستی مسلح پاکسازی کرد و طعم زندگی آسوده و بی‌دغدغه را به مردم آن منطقه چشاند.

پس از آن هم با نظر مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی قدس سپاه را برعهده گرفت و به حمایت از مردم بی‌پناه و مظلوم منطقه پرداخت. مردمی که روزگاری گرفتار طالبان، داعش و رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار گرفته بودند. ایشان میدان مبارزه را ترک نکرد و آن‌چنان علیه دشمن پیکار کرد و در سراسر جهان پوزه آنها را به خاک مالید که دیگر نتوانستند حضور ایشان را تاب بیاورند. بر همین اساس شخص اول دولت آمریکا به صورت ناجوانمردانه دستور ترور ایشان را صادر کرد و در حال انجام مأموریت به شهادت رسید.

به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد با توجه به سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به خصوصیات اخلاقی، ابتکارات، اقدامات و مجاهدت‌های این شهید بپردازد. از این رو برای آشنایی بیشتر با دوستان، همرزمان و فرماندهان ایشان گفت‌وگو کرده‌ایم. در این قسمت همسران شهدای حرم در فراق حاج قاسم دست به قلم شده و در این باره دلنوشته‌ای نوشته  و در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌اند. متن دلنوشته همسر شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی می‌خوانید:

بسم‌الله

چشم که باز می‌کنی باورت نمی‌شود فرمانده یک سال است که در بین‌مان نیست...

در تمام این یک سال که تلویزیون را روشن کردم، نشد اسمش به گوشم نخورد.

همه جا از فداکاری‌هایش گفتند از ایثارش از جوانمردی و از سربازانش، همان مدافعان حرم که پای مکتب درس شجاعت حاج قاسم تعلیم دیده بودند.

اوایل فکر می‌کردم که نبودتان خلأ بزرگی است در دنیای جنگ نابرابر این روزها اما رفته رفته فهمیدم که واقعاً شهدا رفتنشان رفتن نیست؛ هستند، حضور دارند و کمک می‌کنند.

در تمام طول مراسمات حاج قاسم فقط نگران یک چیز بودم آن هم تنهایی حضرت آقا که می‌دانست یکی از یاران واقعی‌اش به آرزویش رسیده و فقط شهادت عباس(ع) گونه‌ی او بود که آقا را آرام می‌کرد.

یقیناً شهادت بهترین مزدی بود که خدای بزرگ تقدیم شهید سلیمانی کرد.

حاج قاسم و سربازانش قطعاً یاران حضرت حجت(عج) اند که با ظهورش برمی‌گردند و پا در رکاب امام زمان(عج) مردانه می‌ایستند.

سلام ما را به شهدا برسانید و برایمان دعا کنید که سخت محتاجیم.

شهادت گوارای وجودتان

همسر شهید روح‌الله قربانی

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi