شناسه خبر : 79855
سه شنبه 09 دي 1399 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درج نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران

شهردار منطقه ۴ تهران از نام‌گذاری خیابانی به نام شهید «شهروز مظفری‌نیا» از همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

 

نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران/خیابان سراج به شهید مظفری‌نیا تغییر کردمحمد محمددوست شهردار منطقه ۴ تهران در آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این مسأله واضح و روشن است که شهدا اگرچه از دنیا رفته‌اند اما نام و یادشان زنده و پابرجاست و ما بسی مفتخریم که یکی از بزرگ‌ترین معابر منطقه ۴ به نام این عزیز بزرگوار مزین شده است.

وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است که اینگونه نامگذاری‌ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند و این همان فرهنگی است که انقلاب ما بر آن اساس بنا شده است.

شهردار منطقه ۴ تهران ضمن تبریک به خانواده شهید مظفری نیا گفت: شهید مظفری نیا مایه افتخار کشور و انقلاب است و روحیه شما را می‌ستایم که به داشتن چنین فرزندی مباهات کرده و مفتخر هستید، و این یک حقیقت است که شهدای عزیز ما گلچین شده خداوند هستند.

محمددوست در ادامه گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی، چون شهید مظفری نیا می‌تواند پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر ساخته و نهال ۴۰ ساله انقلاب را آبیاری کرده و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کند.

در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید شهروز مظفری نیا از این اقدام ارزنده شهرداری منطقه ۴ تهران در نامگذاری معابر به نام شهدای والامقام به ویژه این شهید دلیر قدردانی کردند.

گفتنی است؛ شهروز مظفری نیا در تیر سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi