شناسه خبر : 79868
سه شنبه 09 دي 1399 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه دی! وجدان داشته باش

رضایی شیراز - آقای کشاورز ،مدیرعامل «بیمه دی» فاصله حرف تا عملتان چقدر است؟

خدا وکیلی کجا بیمه دی ظرف 48 ساعت پرداخت دارد؟

معلوم است وضعیت مالی بیمه دی خوب شده؟ هزینه فاکتورهایی که از یک سال گذشته بوده را پرداخت نداشته اید هنوز.

شما را به آن خدا که خون عزیزانمان در راهش ریخت تا شما پشت این میز نشسته و صادقانه و مخلصانه به خلق ا..خدمت کنید وبه قول و قرارداد متعهدو پابند باشید درست عمل کنید، نه پارتی دیگران باشید.

ما بی یار و یاوران که فقط خدا را داریم.

جانبازانی که عاشقانه حماسه آفریدند و درجوانی دربرابردشمن محکم واستوار ایستادندتا امثال شما افتخارکنید که مسئول شده اید الان کارشان به شما افتاده است.

آقای کشاورز خوسحال باشید به کسی خدمت می کنید که دِین خودشان را ادا کرده اند و فرزندان همین ها الان 40/50ساله، مجرد و بیکارند. پدربزرگ من 49 سال از پدر اعصاب و روانم کتک خورد. پس به وظیفه تان خدایی عمل کنید که خانواده و فرزندانشان هم بسیار درد می کشند.

کجا شما 48 ساعته هزینه های درمان و فاکتور داروهایمان را پرداخت می کنید؟ فاکتورهای من بیش ار یک سال است که در بایگانی بیمه دی خاک می خورد و من دنبال گرفتن وام برای پرداخت دارو و درمان همسرم هستم. برای اثبات حرفم به شما شماره پیگیری می دهم، اگر دروغ بود ندهید! ولی من مدرک نشانتان می دهم که اینگونه نیست. 

مسئولین بنیاد که هرچه داد می زنیم هیچ توجهی ندارند، و معلوم نیست نهال سبز کدام دار و دسته هستید که بنیاد هم علمدار شما و دکتر عباسپور شده است.

شما را به خدا به دادمان برسید و وجدان های خفته تان را بیدار کنید و مثل همان ها که در دفاع مقدس عاشقانه حماسه آفریدندو  عاشقانه و صادقانه هم کارشان را انجام دادند، به امورتان بپردازید تا شب را نفس راحتی بکشید وسر خود راحت تر روی بالش بگذارید، که البته خدا کریم است.

اینستاگرام
سلام. نوشتيد شماره پيگيري مي دهم ولي شماره اي ننوشتيد.
لطفا در صورت امکان شماره ای از این عزیز دل ارائه فرمایید تا در اسرع وقت به مشکلشان رسیدگی شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi