شناسه خبر : 79872
چهارشنبه 10 دي 1399 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد برگزار شد

نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد صبح روز دوشنبه 8 دی‌ماه با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضای هیئت امنای این دانشگاه برگزار شد.
 
نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد برگزار شد

سعید اوحدی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد از برگزاری نشست هیئت امنای این دانشگاه در هفته دوم اسفندماه و هم زمان با فرا رسیدن روز 22 اسفند و روز شهید خبر داد.
معاون رییس جمهور با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار توجه جدی به حل مشکلات جامعه ایثارگران شد و گفت: با توجه به شرایط امروز کشور باید از تمام ظرفیت‌های حوزه اقتصادی برای بهبود شرایط و حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران استفاده کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وضعیت شرایط آموزشی در کشور به دلیل گسترش ویروس کرونا گفت: در حوزه آموزش و درمان باید برنامه‌های مشخصی داشته باشیم و نباید در این شرایط منتظر ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ماند.
کامیار تقفی رییس دانشگاه شاهد در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه شاهد و برگزاری جلسات هیئت امنای این دانشگاه گفت: امیدوار هستیم که این جلسات روند مثبت خود را دنبال کند و از برگزاری نشست پیش از سال هیئت امنا نیز استقبال می‌کنیم.
در این نشست سایر اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد به بیان مسائل حقوقی و ساختار بودجه این دانشگاه پرداختند و خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و کار تخصصی برای بهبود عملکرد دانشگاه شاهد در سال 1400 شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi