شناسه خبر : 79883
چهارشنبه 17 دي 1399 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوانین ایثارگری تائید حضور در منطقه رزم

بنده فرزند شهید و کارمند رسمی اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه هستم. به دلایل نامربوط بودن رشته تحصیلی (حسابداری) با حوزه کاری، پایین بودن میزان حقوق و دستمزد و نداشتن امکان ارتقاء در اداره با توجه به دلیل اول، به دنبال راهی برای انتقال به اداره یا شرکت یا نهادهای زیرمجموعه دولت با حقوق متناسب با مخارج و شرایط کاری بهتر (نظیر بانک های دولتی) و مرتبط به مدرک تحصیلی ام می‌باشم. خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید.

- بر اساس بند (و) ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه انتقال کارکنان رسمی یا ثابت  دستگاههای اجرایی در سطح یک شهرستان بدون موافقت مستخدم یا دستگاه ذیربط  بر خلاف قانون است. اگر چه شما که فرزند  شهید هستید از قوانین متعدد حمایتی برخوردار هستد. اما به این منظور موافقت دستگاه مبدا و مقصد شرط اصلی این کار است و همچنین ثبت نام در سامانه کارمند ضروری می باشد.

 

پدرمن در سال های 64و 65 در هر سال سه ماه خدمت بسیجی انجام داده است. اما در حال حاضر که به سپاه کرند غرب که در آنجا خدمت بسیجی را انجام داده بود رفتیم و درخواست کردیم که مدارک بسیجی را ب ما بدهند گفتند که فقط مدارک سه ماهش موجود است.  یک ماه مربوط به 64 و2 ماه دیگر مربوط به 65 بود. پدر بنده گفت 6 ماه بوده است که پاسخ دادند ما مدرک سه ماه را داریم. اگر مدرکی دارید  ارائه بدهید. ب پدرم  درجواب  گفت هرچی هست دست خود شما است. من فقط یه برگ کپی دارم ولی می تونام برگه دو پاسداره بیارم که هم رزم هامی امضا کنند که 6 ماه خدمت انجام دادم. اما تاکید کردند باید مدارک زنده داشته باشی،بعد دو پاسداره انجام بدهید.

الان پدرم هیچ مدارکی نداره آنها هم طوری با ما رفتار کردند که انگار پدر بنده برای حکومت بعث عراق خدمت کرده بود. البته به غیر از خدمت بسیجی، خدمت سربازی ررا هم  درسال های 67 تا 69 انجام داده است و در برگه تصفیه خدمتش 24ماه ونه روز خدمت قید شده است. حتی در زمان بسیجی بودنش درعملیات والفجر 9 درشاخ شمیران درتاریخ 1364/12/12 حضور داشته است که حدود 40 روز ادامه داشت. لطفآ راهنمایی کنید چه کاری می توانیم انجام دهیم که اگر حق و حقوقی به او تعلق دارد بتواند استفاده کند.

- بر اساس قوانین ایثارگری تائید حضور شما در منطقه رزم در دوران جنگ تحمیلی از سوی چند تن از همرزمان به مثابه قانون و از سوی نیروی اعزام کننده لام الاجرا است.

در صورت لزوم و استنکاف از اجرای قانون می توانید به امور ایثارگران سپاه مراجعه کنید.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi