شناسه خبر : 79920
پنجشنبه 11 دي 1399 , 13:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا ارتشی ها را حساب نمی کنید؟!

سرباز رزمنده - آقایان نماینده درست تصمیم بگیرد. در بودجه ۱۴۰۰ بنیاد شهید چکار میخواهد بکند. شما پیش خدا و امام و رهبر شهدا و حاج قاسم مسئول و جوابگو باشید. آقا خبر دارید از کارشکنان برای سربازان رزمنده ارتش دفاع مقدس جانبازی با مدارک ماده ۸۷ سند و اسناد کمیسیون های احراز سانحه شورای عالی پزشکی و کمیسیون ۱۲۰ قانون ارتش سن ماهم نزدیک ۶۰ سال هست. از دست بی عدالتی بعضی ها هروقت اسم سرباز رزمنده ای می آید بی عدالتی ها فراوان می شود.

بنیاد هنوز ما را پذیرش نکرده درمان نکرده و بیمه نداریم برای ما سربازان ۸ سال دفاع مقدس هم زمان مدارک نداریم ولی مجروحیتمان در ارتش تایید شده قانون نداریم رسیدگی کند این ۴ دهه است هیچ کس دلسوزانه تاکنون عمل نکرده است.

هم سازمان ایثارگران ارتش بار اول ۱۴ درصد جانبازی داد به شماره پرونده ۸۰۹۰ و بار دوم مجلس تصویب کرد و دولت اجرا کرد و ستاد کل نیروهای مسلح به ایثارگران ارتش در سراسر کشور ابلاغ کرد. ولی هنوز ما را در بنیاد شهید پذیرش نکرده اند. دلسوزانه می خواهیم در حق ما رسیدگی شود.

اینستاگرام
در بنیادشهید و امور ایثارگران قوانین زیادی تصویب شده 75درصد ان دارد خاک میخورند و هیچ ارزشی تا این ساعت برای جانبازان نداشته و ان 25 درصد هم 18درصد برای جانبازان بنیاد شهید است و 7درصد باقی مانده برای جانبازان و ایثارگران ن م هستش ایا یک جانباز 60درصد در ن م ارزش ان 500هزار تومان در ماه است با این تورم کمر شکن 50درصد سربازان ن م یکی از ارتش حقوق میگیرند و یکی هم از کشوری اما من جانباز با 30 سال خدمت و 60درصد جانبازی باید 500هزار تومان بابت ایثارگری حقوق دریافت کنم اما ان سرباز دو برابر من دریافتی حقوق ماهیانه است مقصر هم مجلس و دولت میباشد قوانین را درست اجرا نمیکنند
به شخص مهندس اوحدی اطلاع بدید
جناب آقای زیاست محترم بنیاد شهید این چند بار برای شما پیام کتبی و شفاهی میفرستم‌
در بیمارستان صحرایی بودم در سال ۶۲ مدارک بالینی همزمان نداشتم. ولی مجروحیتم در واحد رزمی که خدمت کزدم تایید شده. کمیسیون های احراز سانحه شورای عالی پزشکی و ماده ۱۲۰ قانون ارتش ۱۴ درصد جانبازی مرا با شماره ی پرونده ۸۰۹۰ در سازمان ایثارگران ارتش تایید کرده ولی بنیاد شهید کرمانشاه و اسلام اباد غرب پرونده ام را راکد کرده. در حالی که پرده گوش سمت چپم از دست دادم سمت راستم هم ۶۰ درصد شنوایی دارم. بنیاد شهید هنوز مرا پذیرش نکرده. کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲
دیگر اول خدا و دوم با این اسناد و مدارک در خواست پذیرش و اقدام از شما و بزرگواران دولت ایران اسلامی. بارها این در خواست ها کردم.ولی تا کنون نتیجه ای نگرفتم جناب اقای اوحدی. معاونت محترم ریاست جمهور و رییس بنیاد شهید.
اقای محترم من صددرصد گوش سمت چپم را از دست دادم. گوش راستم هم ۴۰ درصد شنوایی دارد شما میگویی ۷۵ درصد. در حق من ظلم شده توسط بعضی کارشکن و سیاست باز . بیایید معاینه کنید و ببینید حق دارم یا ندارم.
به نظر می رسد اقای مهندس اوحدی اطلاع ندارد پرونده های ماده 87 یکسال در انتظار یک اسکن کردن در اتاقی مانده

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi